UA-37194977-1

30.4.16

Mijn favoriete instagrammers #4


Bij een healthy lifestyle hoort natuurlijk ook de bijbehorende healthy inspiratie op social media. Er zijn tegenwoordig enorm veel 'fitgirls' op Instagram, Facebook en Snapchat. Ik kan dan ook wel zeggen dat de helft van de mensen die ik volg op Instagram 'fit' is. In deze blogpost laat ik je mijn favoriete healthy Instagram accounts zien.

Gisele van @Gigigisele staat heel hoog in mijn lijstje. Dit komt omdat ze me heel erg inspireert, enthousiast maakt, realistisch is en héél erg veel lekker eten met haar volgers deelt. Ze is daarnaast ambassadeur van Fitgirls en Hunkemoller!

Marit van @fitwithmarit is niet alleen een super goede inspiratiebron, maar komt ook nog eens uit Groningen. Ze geeft zelfs wekelijks een hardlooptraining (waar ik wel eens aan mee heb gedaan) hier in het park. Marit eet gezond, maar 'cheat' ook behoorlijk vaak. Heel fijn, dan voel ik me minder schuldig als ik een lekkere chocoladereep pak. 

Respect, dat heb ik voor Laura van @runninglau. Ze staat elke ochtend voor 7 uur op om door weer in wind hard te lopen. Wat een inspiratiebron! Daarnaast deelt ze nog foto's van heerlijk eten en heeft ze de benodigde 'gymfies' op haar account. 

Een paar jaar geleden heeft Charlotte van @charlie_s_kitchen haar lifestyle helemaal omgegooid naar een healthy lifestyle. En daar is ze goed in geworden. Ze deelt op haar Instagram account heerlijke receptjes en blijf altijd lekker haarzelf. Elke foto is weer een feestje!

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Altijd fijn om nieuwe IG accounts te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om deze accounts te zien! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke accounts! Fitgirls en runninglau vind ik ook echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. RunningLau is al heel lang iemand die ik volg! Vind haar zo enthousiast en inspirerend. FitwithMarit vind ik ook leuk om te volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken er geen 1, maar zijn zo te zien best inspirerende instagram accounts!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.