UA-37194977-1

4.5.16

Visitekaartjes van Drukwerkdeal.nl


Visitekaartjes: iets wat ik al heel lang wilde. Het is niet alleen professioneel om te hebben, het is ook een stukje trots wat je met me mee draagt en deelt met anderen. Eindelijk maar toch heb ik vanaf nu ook visitekaartjes, en ik ben er stiekem best een beetje verliefd op geworden!


Ik ontwierp de visitekaartjes bij Drukwerkdeal.nl. Ik heb zelf de voorkant bedacht, maar kreeg hulp van Drukwerkdeal bij het maken van een geschikt bestand voor mijn visitekaartje. Voor de achterkant heb ik inspiratie opgedaan bij de eigen ontwerpen van Drukwerkdeal. Al met al: visitekaartjes maken is met deze site helemaal niet moeilijk!

De visitekaartjes zijn dubbelzijdig gedrukt. Op de voorkant heb ik de naam van mijn blog, op de achterkant op welke manier mensen mij kunnen vinden/contacteren. Ik vind zelf het dubbelzijdige professioneel ogen.

Het papier waarop het visitekaartjes is gedrukt is stevig, zoals een visitekaartje hoort te zijn. De kwaliteit van de tekst en de foto is ook scherp en het verre van wazig.

Yes, yes, yes! Ik ben ontzettend blij met deze pareltjes en zonder de goede service van Drukwerkdeal zelf waren ze nooit zo mooi geworden.

Een visitekaartje is ideaal om te geven aan vrienden, familie en kennissen wanneer je over je blog praat. Ook kun je je visitekaartje geven aan andere bloggers wanneer je bijvoorbeeld een event bezoekt. Ze kunnen dan niet denken: 'Van welke blog was dat meisje ook alweer..?', nee, ze kunnen dan gewoon jouw visitekaartje uit hun portemonnee halen en je blog opzoeken!

Voor €21,95 heb je op drukwerdeal.nl al 500 visitekaartjes en kun je een enorm lange tijd vooruit. De service is goed, de levering is snel en de kwaliteit is super.

9 opmerkingen:

  1. Super mooi geworden! Echt een koopje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fantastisch, je eigen visitekaartjes! :) Ze zijn erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel mooi geworden, leuk effect ook met de marble.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan, wowie. Ik moet er ook eens laten maken, ik zet het nĂș op mijn to-dolijst haha! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden hoor! Ik werk zelf best vaak met drukwerkdeal.nl (ik ben Grafisch Ontwerper) en ik vind ze zelf erg prettig. Mooie kwaliteit, snelle levering en goede prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze visitekaartjes vind ik eigenlijk echt heel erg mooi! Ik moet mijn eigen visitekaartjes ook nog maken en ik denk dat ik ze ook ga printen bij Drukwerkdeal.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik heb ze voorlopig zelf gedrukt maar ga ze binnenkort zeker eens professioneel laten maken, misschien wel daar inderdaad! Leveren ze in een bewaarhoesje om uit te delen?

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.