UA-37194977-1

13.5.16

Kaarten van kaartenhuis.nl



Een tijdje terug vroeg Kaartenhuis.nl of ik een aantal kaarten van hen wilde uitproberen. En natuurlijk wil ik dat, want kaarten zijn altijd leuk! Ik word zelf altijd ontzettend blij van kaarten, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Benieuwd hoe de kaarten mij bevielen?

Het maken van je kaart is super easy. Je kiest een leuke kaart uit, typt er tekst in, bewerkt de tekst in lettertype, de grootte van de tekst, de kleur van de tekst en de plaats van de tekst. Je kunt uit verschillende lettertypes kiezen. Wat wel een beetje irritant is, is dat je de hele tekst moet selecteren voordat de tekst daadwerkelijk aangepast wordt. Ook kun je op de één of andere manier niet voor zwart kiezen.

De foto's die je kunt plaatsen, kun je met een aantal filters aanpassen. Ook kun je de foto groter maken of roteren.

En dat zie de preview van je kaart en kun je de kaarten bestellen. Dat is handig, want dan weet je ook of de kaart geworden is zoals jij wilde.

Eenmaal besteld zijn je kaarten vrij snel geleverd, wat zeker een plus is! Alleen...

... Ik weet zeker dat ik geen twee Gefeliciteerd kaarten heb besteld en wie in vredesnaam is dat stel dat elkaar eten geeft rechts?! Daar is sowieso wat fout gegaan. In de preview zag ik inderdaad deze andere kaarten staan, maar nooit gedacht dat dat ook werkelijk de kaart zou zijn die mij gestuurd zou worden aangezien ik een andere kaart had aangeklikt. Heel jammer, dit is zeker een minpunt! Een ander minpuntje: wanneer ik helemaal klaar was met het ontwerpen van een kaart en hem wilde bestellen, had de site te vaak het '500 Houston, we have a problem' probleem. Heel irritant als je even snel wat wil bestellen.

Ondanks dat ik daar ontevreden over ben, valt de kwaliteit van de kaarten die wél goed zijn gegaan, heel erg mee. En dat is eigenlijk ook nog een beetje zacht uitgedrukt, want de kwaliteit is gewoon goed. De kaarten zijn wat glanzend en zijn niet onscherp of iets dergelijks. Ook de foto's, die ik in deze kaarten heb geplaatst, zijn scherp. Natuurlijk ligt dat altijd aan de foto die je gebruikt, maar dat een scherpe foto ook daadwerkelijk scherp is, is nooit weg.

Kijk maar, dat ziet er toch goed uit? Ik heb hier echt niks op aan te merken!

Ook aan de tekst heb ik niks op te merken. Ook dit is scherp genoeg, zoals je verwacht van een webshop als deze.

Uiteindelijk houd ik een leuke collectie over. Ik vind de kaarten echt leuk! Kaartenhuis heeft echter nog niet ontzettend veel kuis, maar ik ga er vanuit dat dit nog wel aangevuld wordt met de tijd. Ook zijn ze niet echt duur: de kaarten waren inclusief verzenden €1,72 per stuk. Dat kan nog wel een keer!

4 opmerkingen:

  1. Super zeg, echt hele leuke kaarten!! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je eigen kaarten persoonlijker te maken, lekker orgineel en dan kan je denken niemand heeft er zo 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat leuk! Deze ga ik even opslaan. Ik vind dat high-tea kaartje vooral erg geinig. Fijn dat de afbeeldingen zo scherp zijn, want dat zou inderdaad mijn eerste vraag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en originele manier van kaartjes maken en versturen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.