UA-37194977-1

26.4.16

Monthly wishlist #3 | Hollister


Stiekem was ik vorige maand (dus in maart) de monthly wishlist vergeten. Deze maand heb ik echter wél een nieuwe wishlist, deze keer van Hollister. Ik vind Hollister een ontzettend leuke winkel, alleen vaak een beetje overpriced. Gelukkig maken prijzen voor een monthly wishlist niet uit, dus kon ik me even heerlijk uitleven op de webshop! 

1: Must-Have Cutout Ribbed Dress €29 - De laatste tijd ben ik helemaal weg van bodycon jurkjes. Deze sluit mooi aan, heeft streepjes én een haltertop. Wat wil je nog meer in één jurk? / 2: Wrap Front Romper €39 - Playsuits zijn zelfs nog idealer dan jurkjes: ze zien er namelijk uit als een jurkje, maar je kan je veel makkelijker bewegen. En deze print is ook nog eens ontzettend leuk! Leuk te combineren met een bikerjackje en een panty. / 3: Wrap Front Romper in black €39 - Roezeltjes, zwart.. Deze playsuit roept mijn naam!

4: Racerback Lace Bralette €18 - Ik vind bralettes zó mooi. Ik zou zelf nog heel graag een paar willen hebben! / 5: Ribbed Off-The-Shoulder Tee €22 - Hoe chique is dit shirt? En ja, wéér streepjes. I can't help it.. / 6: Off-The-Shoulder Rayon Dress €39 - Off the shoulder is iets wat je best vaak ziet terug komen. Dit jurkje is leuk gecombineerd met die ketting. Zo zou ik 'm ook wel dragen!


7: Layered Charm Necklace €16 - Ook de gelaagde kettingen zie je heel vaak terug de laatste tijd. Deze gouden vind ik echt super, ook met dat blauwe er tussen. / 8: Hollister High Rise Super Skinny Jeans €49 - Eigenlijk zou ik ooit nog wel eens een witte broek willen hebben. Ik ben veel te bang dat ik er op ga knoeien (ik kan namelijk echt niet met lichte broeken om gaan), maar voor de zomer is het wel mooi. En dan vooral high wast, aangezien dat soort broeken veel te lekker zittten. / 9: Mixed Sandals €29 - Die kleurencombinatie van de sandalen vind ik zo mooi! In de zomer vind ik het heerlijk om sandalen te dragen, who's with me

11 opmerkingen:

  1. Oeh, die twee playsuits zijn echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nummer 2 en 4 zijn echt geweldig, die zou ik zeker halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al de jurken zijn top! Erg heel leuk uitgezocht. De prijs is ook redelijk netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nummer 2 en 3 vind ik echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat jurkje van nummer 3 is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan niet wachten tot mijn sandalen weer naar buiten mogen;) Super mooie wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf draag ik geen jurkjes of rokjes, maar ik vind ze wel altijd zooo leuk! Wie weet ga ik me er ook eens aan wagen deze zomer haha. Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke items! Ik vind de jurkjes onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt super leuk uit :-D Laat de zomer maar komen!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.