UA-37194977-1

15.2.16

Photo diary | Valentijnsdag


Gisteren was het Valentijnsdag. Een dag waar ontzettend veel mensen een hekel aan hebben, maar ook een dag waar mensen gebruik van maken om hun liefde te verassen of eens gezellig samen iets leuks te gaan doen. Benieuwd hoe mijn Valentijnsdag was?

Samen met m'n vriend reden we richting Zuidbroek. Daar is een Van der Valk hotel waar we samen met mijn ouders en zus zouden gaan brunchen.

De brunch was heerlijk. Het was in een grote zaal en er was genoeg keus. Je kon een soepje vooraf (ik had tomatensoep) nemen, verschillende soorten broodjes (ik had een kaiserbroodje met kaas en een croissantje), vis, vlees, patat, spaghetti en als laatste de toetjes.

En oh man, wat zagen die toetjes er heerlijk uit! Ben ik de trouwens enige die tijdens een etentje het meest uitkijkt naar de toetjes?

Na de brunch gingen mijn vriend en ik nog even de stad in. Ik heb deze items gescoord bij de Bershka in de sale. We wilden eigenlijk schaatsen, maar daar was helaas geen tijd meer voor want we wilden 's avonds nog een jongerendienst bijwonen in de stadskerk in Groningen. Daarna zijn we naar de KFC geweest, hoe romantisch? ;)

Naast dat het een leuke, gezellige dag was, ben ik ook nog eens heel erg verwend! Ik heb heerlijke bonbons gekregen en mokken van Blond Amsterdam in de Valentijnseditie van Pim. Van m'n ouders heb ik de film The lucky one gekregen. Super lief!

15 opmerkingen:

  1. Klinkt als een hele leuke dag! Die mokken van blond zijn inderdaad erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk was het zo te zien.
    En wat leuke geschenkjes heb je gekregen meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héérlijk dagje voor jullie, en een lekker etentje... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij kijkt iedereen wel uit naar het dessert hihi ^^ Leuke dag hadden jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een heerlijke en gezellige dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kadootjes! Wij doen helemaal niet aan valentijn. We gaan lekker uiteten wanneer we zin hebben en ik koop iets leuks voor hem als ik iets leuks zie haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh dat ontbijt ziet er zoooo lekker uit! En wat lief die bonbons :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te zien, al dat eten ziet er echt heerlijk uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AH wat heb jij een heerlijke valentijnsdag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er lekker uit, die toetjes :) Leuke cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er een fijne dag van gemaakt! Lieve cadeautjes heb je ook gekregen! Mijn vriend en ik doen eigenlijk niet echt aan Valentijn, maar zijn meer van het spontaan cadeautjes geven, ook al is het geen speciale dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig samen gaan brunchen, ik ben dol op croissants. En dat ook nog leuke items gescoord. KFC als het maar lekker is dat wordt het vanzelf romantisch. ;-) De mokken van Blond Amsterdam zien er erg schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een gezellige dag en die mokken van Blond zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke dag hadden jullie! Leuke aankoopjes heb je ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een hele leuke layout! En het ziet er super gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.