UA-37194977-1

19.2.16

Monthly wishlist #2 | Esprit


Het is februari en daarom tijd voor een nieuwe monthly wishlist. Dit keer van Esprit, een online shop met een ruime keuze aan mode voor dames, heren, kinderen, modeaccessoires en woontrends. Esprit is in verhouding tot wat ik normaal uitgeef wel wat duurder, maar daarvoor kun je ook een betere kwaliteit verwachten. Wat trouwens heerlijk om zo'n webshop helemaal door te struinen om de leukste items op een rijtje te zetten! 

1: Soepele blouse met grote ruiten €39,99 - Ik ben echt dol op ruitjesblouses! Het zwart-witte past ook goed bij mijn stijl. De onderkant van het blouse nonchalant in m'n blouse stoppen, sneakers of hakken er onder: ik zie het mezelf al helemaal dragen! / 2: Soepele blouse met diepe V-hals € 39,99 - Dit soort blouses kunnen voor netjes, maar ook voor stoer door het te combineren met bijvoorbeeld een spijkerjasje of een langer vest. / 3: Gestreepte trui € 39,99 - Wie mij goed kent, weet dat ik dol ben op streepjes en van teksten op shirts. Meer uitleg over waarom deze op mijn wishlist staat, is daarom niet nodig denk ik...

4: Minirok met tweed-look € 49,99 - In de zomer draag ik graag minirokjes met een printje. Deze heeft echt van die zachte zomerkleurtjes: heel mooi! / 5: Stretchy jacquard rok € 39,99 Ik vind kokerrokken zo mooi! Ik heb zelf al een zwarte, maar zou er ook graag nog eentje met een print willen, zoals deze. / 6: Schoudertas met laagjesdetails € 59,99 - Tijdens het shoppen heb ik graag een niet al te grote schoudertas mee. Deze is én heel simpel (en simpel roept mijn naam), én zwart, én heel praktisch door het niet al te grote formaat.

7: Sandalen in suèdelook € 69,99 - Hakken als deze staan al ontzettend lang op mijn wishlist. Het is zo vrouwelijk! / 8: Sneakers met bloemenprint € 69,99 - Het model van Nike Roshe Run, maar dan met een bloemenprintje. Super leuk! / 9: Instappers met reptielenprint € 64,99 - Ik heb al een paar zwarte instappers en heb die vorig jaar met veel plezier gedragen. Ik denk dat ik deze variant daarom ook wel veel zal dragen.

10: Oorbellen met gefacetteerde siersteentjes € 12,99 - Deze oorbellen zien er simpel, maar ook heel chique uit. / 11: Markante ketting met glittersteentjes € 29,99 - Van (zilveren) statement kettingen kun je nooit genoeg hebben! / 12: Dameshorloge met zwart bandje van leer € 79,90 - Sinds ik voor de klas sta, kan ik niet meer zonder een horloge. Dit horloge viel mij gelijk op het oog. Het is eigenlijk heel simpel, maar daarom juist zo mooi.

13 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist, ik vind Esprit een leuk merk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Esprit echt een top merk. Goede stijlvolle kleding, goede smaak heb je zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste twee blousen vind ik echt heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items heb je uitgekozen! Vooral dat eerste rokje vind ik heel erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, ik vind de eerste blouse heel erg leuk! Ik vind Esprit sowieso altijd een mooi merk! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie items <3. Vooral de blouse met ruiten en de hakken. I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie items, ik vind nr 2 wel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh vooral de rokjes vind ik ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen zitten ertussen! -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.