UA-37194977-1

13.2.16

Mijn (iPhone 5S) hoesjes verzameling


'Jolet, heb je nou alwéér een nieuw hoesje voor je iPhone?' is een zin die ik vaak hoor. Ja ja, ik weet dat ik veel hoesjes heb, maar ze zijn allemaal toch ook ontzettend leuk? Zo leuk, dat ik ze ook graag met jullie wil delen.. ;)

Dit zwarte hoesje met bloemen komt van de H&M. Gescoord in de sale! (Een vriendin zei trouwens, toen ik dit hoesje aan haar liet zien, 'Het lijkt net een grafkrans!' waar ik stiekem best een beetje om moest lachen).

Dit roze hoesje met witte bloemen komt ook van de H&M.

Dit witte hoesje met gouden stippen heb ik ook in de sale gescoord bij de H&M. Hij is heel slecht afgewerkt, maar voor €3,- kon ik hem echt niet laten liggen.

Dit roze siliconenhoesje heb ik in een telefoonzaak bij Paddepoel gekocht, een centrumpje in Groningen.

Dit doorzichtige siliconenhoesje met watermeloentjes komt van eBay. Ik heb er echt maar iets van €1,- voor betaald: goedkoper kan bijna niet!

Laatst deed ik mee aan een winactie om een tegoed te winnen bij hoesjes-outlet.nl. Ik was de gelukkige persoon die won! Ik heb onder andere dit hoesje uitgekozen, het is een softcase en sluit ook aan om de randen. Ik kan m'n telefoon met dit hoesje dus zo vaak laten vallen als ik wil, want het komt altijd op het hoesje terecht. Handig voor zo'n onhandig iemand als ik!

Ook dit lichtroze hoesje komt van hoesjes-outlet.nl en had ik uitgezocht voor de winactie.

Over dit hoesje van Caseapp had ik laatst al een artikel geschreven. Dit is mijn favoriete hoesje!

Welk hoesje vind jij het leukst? 


15 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk juweeltjes voor jou !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die met die bloemen vind ik heel leuk! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eigenlijk altijd maar één hoesje voor mijn iPhone die ik gebruik totdat hij kapot gaat. Toevallig is er bij degene die ik nu heb een stukje afgebroken aan de zijkant dus ik moet weer op zoek naar een nieuwe. Mooie collectie aan hoesjes heb jij zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel hoesjes ;-) en ze zijn allemaal heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave hoesjes!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuke hoesjes zijn het zeker met die bloemen, vind ik kei leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je veel hoesjes zeg! Ik vind ze allemaal wel wat hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha dat zijn er inderdaad best veel. Ik vind met de gouden stippen van de h en m super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga voor de derde en de laatste wat een leuke quote is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, de eerst en de laatste zijn leuk! Eigenlijk vind ik ze stuk voor stuk geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke verzameling heb je! En hoesjes sparen is ook gewoon super leuk en de afwisseling al helemaal!

    Liefs,
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt er heel wat leuke tussen zitten! Die licht roze met bloemen heb ik ook, ik vind hem echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie hoesjes, ik vind die voorlaatste wel heel schattig. Zelf neem ik altijd een boek cover :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke telefoonhoesjes, vooral die van H&M!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.