UA-37194977-1

11.2.16

Inspiration | Balayage

 

Iets wat ik al heel lang wil, is blond haar. Ik ben van mezelf heel donkerblond/lichtbruin en zou wel eens willen weten hoe blond bij me staat. Nu vind ik het wat zonde van m'n geld (en van m'n haar) om m'n haar volledig te blonderen. Ik zat eerst te denken aan ombre, maar balayage is ook iets wat je steeds meer ziet. Wat balayage doet? Het geeft je een sun-kissed en natuurlijk effect aan je haarkleur. Een voordeel van deze kleurtechniek is dat je niet snel uitgroei ziet: ideaal voor als je niet vaak je haar wil verven.


What do you think? Kende je deze trend al?


18 opmerkingen:

  1. Blijf het mooi vinden, benieuwd of we het dit jaar nog zo vaak gaan zien, was een grote trend in 2015 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het echt zo mooi! Een soort lichte natuurlijk lijkende dip dye!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie haarstijl! Ziet er lekker zomers uit!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa, ik vind balayage zo mooi! Ik heb laatst zoveel inspiratie gevonden op pinterest, nu moet ik de stap nog durven te zetten om naar de kapper te gaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er in iedergeval nog altijd gewoon leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel mooi! Jammer dat het bij nooit gelukt is na talloze pogingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rechts onderin vind ik het mooist, ik heb het ook gehad, blijft mooi maar ik ben nu helemaal zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Coup Soleil dus :P Sun-kissed, hehehe. Dat had mijn moeder ook altijd. Is dus niet echt nieuw voor mij. Wel leuk, en het scheelt inderdaad dat bijvoorbeeld uitgroei niet zo heel erg opvalt. En daardoor blijft het lang mooi. Het is ook heel erg fijn zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het Balayage echt prachtig! Zelf verf ik mijn haar nooit omdat ik tevreden ben met de kleur hoe het van nature is, maar als ik het ooit zou willen verven dan zou ik dit doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar zitten hele mooie bij !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Balayage vind ik echt prachtig! Wil het zelf ook nog een keertje laten doen. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zelf kende het nog niet.
    Maar ik vind het wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, absoluut. Ik zou bijna naar de kapper rennen om het te laten verfen, maar hmm, ik denk dat het daar een beetje te laat op de avond voor is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het echt super mooi! Twijfel om nog iets in deze richting met m'n haar te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is Balayage hetzelfde als highlight? Als dat is ben ik ook fan van. Ik laat mij 1 keer per jaar een blond hightlighter in mijn haar zetten en ik vind hem ook echt mooi. Gewoon proberen, zal ik zeggen. 

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind Balayage echt prachtig! Ik ben van mezelf al erg blond, dus bij mij zal dit niet gemakkelijk gaan. Als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik het zeker doen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig! Ik heb iets gelijkaardigs maar ik wil nu nog net een tikje blonder gaan, ongeveer als dat laatste plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.