UA-37194977-1

19.1.16

Telefoonhoesje van Caseapp


Ik moet eerlijk toegeven: ik heb altijd al een beetje een hoesjes-obsessie gehad. Ik kan me moeilijk inhouden om een leuk hoesje te laten liggen als ik een hele leuke zie. Er bestaan genoeg leuke hoesjes in winkels of op de markt, maar wat is nou leuker dan een zelf-ontworpen hoesje? Daarvoor is Caseapp, een site waar je zelf je iPhone hoesjes (of een Samsung S3, S4, S5, S6 & S6 Edge hoesje) kan ontwerpen. 

De pagina bij het ontwerpen van het hoesje is duidelijk. Ik vond dit leuke plaatje op Weheartit en heb deze gebruikt voor het hoesje. Je kunt er voor kiezen om een bestaand plaatje te gebruiken, maar Caseapp heeft ook genoeg bestaande middelen om er een helemaal zelf te ontwerpen. Zo kun je kiezen voor verschillende collages waar je foto's in kunt plaatsen, het kiezen voor een achtergrond en het kiezen voor cliparts, zoals bloemetjes of handwritten teksten. Er zijn genoeg opties dus!

Ook geeft de site aan hoe de resolutie van de afbeelding is. De mijne was OK, maar omdat ik de afbeelding zo leuk vond, heb ik toch maar gekozen om het zo te houden.

Als je op preview klikt, kun je precies zien hoe het hoesje er uit komt te zien. Dit is natuurlijk nog altijd afwachten..

Het zwarte is dan wel iets minder zwart dan op de preview, maar verder ziet hij er precies hetzelfde uit. Ik kreeg te zien dat de resolutie van de afbeelding OK was, maar in het echt ziet het er prima en niet wazig uit. De levertijd was trouwens snel, ik hoefde niet lang te wachten tot mijn hoesje in de brievenbus lag.

Het is een hardcase. Van binnen is heeft hij een wat zachter stofje, zodat het je iPhone niet beschadigt. Zoals je kunt zien zijn de afmetingen rondom de knopjes goed. Het hoesje is er makkelijk om heen te doen, maar ook makkelijk van af te halen.

Het is een ontzettend goed kwalitatief hoesje: ik heb er eigenlijk niks op aan te merken.

Caseapp heeft niet alleen hoesjes die je zelf kunt ontwerpen, het heeft ook een aantal bestaande skins voor bijvoorbeeld je Macbook, iPad of HTC.

Leuk nieuws: ik mag een 20%-kortingscode weggeven aan jullie! De code is QIFL41.

29 opmerkingen:

  1. Leuk zijn die hoesjes he! Ik heb er ook een paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoesje en super leuke quote heb je gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk artikel. En bedankt voor deze geweldige tip. Ik ga dankzij jou ook een eigen hoesje ontwerpen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee om je eigen hoesje te kunnen ontwerpen (voor het geval je het dacht, nee ik leef niet onder een steen ik had het al eerder gehoord hahahaha). Ik vind dat de kwaliteit best wel goed is van wat ik zo zie, want meestal komt er niet echt uit wat je voor ogen had, maar dit ziet er prima uit! Ik zal zeker even een bezoekje brengen aan de site, bedankt voor deze handige review :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha die quote is zo leuk! ik gebruik nooit hoesjes (i know, bad me) maar vind deze echt grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah die quote vind ik zo grappig eh :-) Goeie keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zelf je hoesje te kunnen ontwerpen zeg! Dat wil ik ook nog wel een keer doen, maar nu voor ben ik tevreden met degene die ik heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, jammer dat mijn telefoon model er niet tussen staat :/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk origineel hoesje, ik zou ook echt nog een keer mijn eigen hoesje willen ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuk hoesje ontworpen! Die quote vind ik ook wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat hoesje dat je hebt ontworpen vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een leuke tip :o) en orgineel ook nog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een leuke tip :o) en orgineel ook nog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee. Zo heb je een uniek hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk om je eigen hoesje samen te kunnen stellen :) Leuke quote ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die ziet er super mooi uit! Soms is de kwaliteit heel slecht als je het zelf ontwerpt via zo'n website. Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelf hoesjes ontwerpen is zo leuk. Goeie quote.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een super leuk hoesje!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love love love deze quote! :D Hij hangt ook in koeienletters op op de Cosmo redactie waar ik werk. heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat 'n ontzettend leuk hoesje heb je ontworpen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat handig zeg, en wat heb je een leuke afbeelding uitgezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tof, dat je een eigen ontwerpje kunt maken !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.