UA-37194977-1

23.1.16

De leukste (gratis) 2016 kalenders


Een nieuw jaar, nieuwe kansen. En dus ook een kans om een super leuke kalender voor 2016 in je kamer te hangen! Ik ben eens gaan rondneuzen op Pinterest en kwam een aantal leuke agenda's tegen die ik natuurlijk even met jullie moest delen. 

Hoe schattig is deze kalender van thisittlestreet.com?

Simpel maar mooi, deze color brushed kalender van clementinecreative.co.za.

Je wordt spontaan vrolijk bij het zien van deze kalender van shortstopdesigns.com!

Ik hou heel erg van minimalistisch, vandaar dat deze kalender van delineateyourdwelling.com zeker in de smaak valt!


Bloemetjes en zwart-wit: bestaat er nog een beter combinatie? Deze kalender van bloominghomestead.com heeft het leven goed begrepen, haha!

Deze kalender van smallpaperthings.com is denk ik mijn favoriet. Ik denk dat het tijd wordt dat ik deze aan m'n deur ga hangen!

Welke kalender vind jij het mooist?

25 opmerkingen:

  1. Elk jaar neem ik me weer voor een kalender aan te schaffen, maar ik kom nooit een mooie tegen op het moment dat het nieuwe jaar begint, haha. Leuk zijn deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste is ook mijn favoriet, die gebruik ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn vrolijk! Mijn Moleskine is een beetje saai...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze lief en gezellig en vrolijk! Allemaal zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral de eerste vind ik erg leuk ♥ xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat zijn ze allemaal leuk! En ook nog eens gratis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik maak ieder jaar zelf mijn kalenders met publisher, en er zijn er die me de opdracht geven om hen ook ene te maken, maar ik druk dat op gewoon kopiepapier met de juiste tekeningen enz. Ik vindt kalenders moeten mooi zijn, maar ook handig, je moet er op kunnen schrijven en daarom kies is clementinecreative

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal erg leuk :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk idee! En.. gratis, wie wil dit nou niet hihi! Ik ga er een uitprinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk idee! En.. gratis, wie wil dit nou niet hihi! Ik ga er een uitprinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kalenders! Wat fijn ook dat ze gratis zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg! De eerste is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een leuke kalenders, ik word er helemaal hebberig van! Bedankt voor het delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh, zo pretty <3. Allemaal mooi! In iedere kamer een andere kalender ophangen dan maar, hihi. Zo fijn, gratis templates hiervoor. Word ik echt blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zijn allemaal erg leuk! En ik vind een aantal ook
    echt iets weg hebben van de flow. Ik vind die van thisittlestreet.com het leukst.
    Ik heb zelf een kalender met zwart wit foto's uit de jaren 60

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zwart/wit handgeletterde kalender vind ik ook de mooiste. Ik houd van die soberheid.
    En dankjewel voor deze reminder. Het wordt hoogtijd dat ik ook eens snel ga uitkijken voor een kalender.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze allemaal super leuk!! :D Maar ik heb inmiddels al 3 kalenders én een agenda haha dus ik ben wel voorzien voor dit jaar :p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kalenders! Die van shortstopdesigns.com is mijn favoriet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.