UA-37194977-1

4.1.16

Etos make-up | Marvellous Metallic Grey Winterlook


Etos lanceert dit najaar een compleet nieuw make-up assortiment met heel veel nieuwe en vernieuwde make-up producten. Ik kun je alvast iets verklappen: de make-up van Etos' merk is make-up waarmee je gezien wilt worden!


Dit zijn de producten die ik review: de eyeshadow primer, eyeshadow palette, blush, highlighter, primer, fixing spray en een lippenstift.

De Hydrating Primer (€5,99) is bedoeld voor het hele gezicht. Je kunt de primer gebruiken als een soort crème, maar ook als basis voor je foundation. Het helpt om de fijne lijntjes en poriën minder te zien. Het heeft een handig pompje wat ervoor zorgt dat je er net genoeg uit pompt wat je nodig hebt. De primer is blauw, maar wanneer je het uitsmeert zie je hier niks meer van. De substantie is wat dik, maar het uitsmeren gaat prima. De primer voelt hydraterend aan en droogt mijn huid niet uit. Ik vind het een hele fijne primer.

De Eyeshadow Primer (€3,99) zit in een ontzettend schattig lichtroze tubetje. De oogschaduw primer is een perfecte basis voor je oogschaduw. Het zorgt ervoor dat je oogschaduw de hele dag op je ogen blijft zitten en geeft extra intensiteit voor de oogschaduwkleuren. Je hoeft maar een klein beetje te drukken, anders komt er te veel uit. Wat me wel meteen opviel, is dat de geur niet echt aangenaam is. Gelukkig neemt die geur af naarmate je hem vaker gebruikt. Dat is het enige minpuntje, want verder is het een hele goede oogschaduwbasis: mijn ooglook blijft echt de hele dag zitten met deze oogschaduwbasis. Als deze op is, koop ik hem absoluut weer opnieuw! 

In het Eyeshadow Palette Smokey Eyes (€6,99) zitten vooral matte kleuren. Er zijn 3 lichte kleuren en 3 donkere kleuren.

Dit zijn de kleuren op mijn huid. De tweede van links en de derde van links vind ik niet zo goed gepigmenteerd, de rest is prima. Vooral de zwarte kleuren zien er goed uit.

Bij mij staat smokey eyes totaal niet, vandaar dat ik deze look heb gemaakt. Deze look is half smokey doordat ik in de acradeboog en in mijn hoeken de zwarte kleuren heb gedaan. In het midden heb ik de roze en groene kleur gedaan. Deze kleuren stellen me nog steeds een beetje teleur. Daarentegen blijven de zwarte kleuren mij verassen. Wel hebben deze oogschaduws wat last van fall-out, maar dat heeft bijna elk palette.

De Beautiful Blush in Wild Sunset (3,99) heeft een wat moeilijk omschrijvende kleur. Het heeft iets van oranje, maar ook van bruin en oud-roze. De blush heeft veel pigment en is gemakkelijk in te blenden.

De Highlighting Powder in Rose (3,99) heeft inderdaad een roze ondertoon. Wat ik heel jammer vind van deze highlighter, is dat het enorm korrelt. Hierdoor wordt het wel een beetje een kliederboel met al die losse stukjes poeder. Maar dat mag de kwaliteit van de highlighter niet weghalen, want ik vind de pigmentatie hiervan ook weer super en het geeft een hele mooie gloed op mijn wangen

Links heb ik alleen foundation op, rechts heb ik de blush en highlighter aangebracht.

Op deze close-up kun je goed zien hoe de blush en highlighter op mijn huid zitten. Ik vind ze allebei zo mooi! De producten blijven alleen niet de hele dag zitten zoals je het aangebracht hebt: het vervaagt wel een beetje. Jammer! 

De Color Care Lipstick in Vampire Kiss (3,99) is een rode lipstick met een oranje ondertoon. Hij brengt makkelijk aan, hij is naar mijn idee ook hydraterend en blijft lang zitten. De lipstick blijft lang zitten. Zelfs een maaltijd weet hij te overleven! Gedurdende de dag hoef je hem daarom ook niet heel vaak bij te stiften. 

Even een tip tussendoor om de kleur langer te laten zitten: breng de lipstick al deppend aan de op de lippen en beweeg je lippen over elkaar om de kleur egaal te verspreiden. Doe een tissue op je lippen en bepoeder hem met een losse transparante poeder, zoals de Etos Fixing Powder. Verwijder de tissue en breng nog een laagje lipstick aan.

De Fixing Spray (4,99) zorgt ervoor dat gehele make-up de hele nacht subliem blijft zitten. Waar de primer dus als base coat voor je make-up is, is de fixing spray een top coat. Het houdt je make-up smudge en sweat proof, zonder de huid uit te drogen. Spray de fixing spray op je gezicht van minimaal 10 cm afstand, anders wordt je gezicht helemaal nat.

Dit is de uiteindelijke look! Hier heb ik alle producten gebruikt. Ik ben tevreden over alle producten, ondanks dat sommige wat minpuntjes hebben: de kwaliteit en pigmentatie blijft goed.

Alle producten zijn te koop bij de Etos. De prijzen vind ik overigens helemaal niet hoog, vooral niet voor wat je er voor terug krijgt. Ik raad je echt aan om eens een kijkje te gaan nemen naar hun nieuwe make-up assortiment!

20 opmerkingen:

  1. Mooie tint deze blush! Ik heb de fixing spray zelf ook en ik weet nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Het geeft mij een mooie look maar of het ook echt langer houdt weet ik niet. Wat ik jouw ervaring hiermee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal goed uit. Ik vind de highlighter het mooiste denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look heb je met de producten gemaakt!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die primer lijkt me wel wat! Mooie look heb je ook gemaakt. Staat je goed in combinatie met die rode lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tot nu toe vind ik de producten die ik ooit van etos heb gebruikt erg fijn! vooral de mascara's vind ik erg goed. je hebt een mooie look gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook een aantal nieuwe make-up producten van Etos mogen testen en er zaten fijne producten tussen. Ik was vooral erg tevreden over de mascara. Mooie look heb je ermee gemaakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de blush en highlighter erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je look is mooi geworden zeg! Ik wil de highlighter wel eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie look gemaakt met de producten! Heel gaaf :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful Blush in Wild Sunset, De Highlighting Powder in Rose en Fixing Spray daar heb ik interesse in. De prijs is zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die laatste lippenstift staat je zo fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die highlighter staat erg fris, alleen jammer dat hij korrelt ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat ze het assortiment hebben vernieuwd! Ik ga snel een kijkje nemen, zitten mooie producten tussen :) en die lipstick staat je echt goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw die lipstick knalt echt! die staat je ook echt super liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouw de lipstick vind ik erg mooi! de kleur:D
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De font van de verpakking maakt het gelijk ook 10x leuker en aantrekkelijker. Fijn dat je er veel plezier mee hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb nog nooit make-up van de Etos gekocht maar het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie producten! Vooral de blush en highlighter zien er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie look! Ik heb toevallig gister de buffer kwast van Etos gekocht en ben er super blij mee!

    -x- Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.