UA-37194977-1

25.11.15

BABOR | SKINOVAGEPX Winter Protect Cream


De winter zit er weer aan te komen. Heerlijk, de gedachte van al die sneeuwvlokjes die zachtjes om ons heen dwarrelen en de winterwandelingen die we weer door het besneeuwde bos kunnen maken, maar onze huid denkt daar helaas niet zo positief over. Om de huid weer gelukkig te maken tijdens deze koude wintertijden heeft BABOR de SKINOVAGEPX Winter Protect Cream op de markt gebracht.
Wat het gevaar van de winter is voor de huid, is dat de beschermingsmantel van de huid, de hydro-lipiden-mantel, door de kou uit evenwicht raakt. Om dat te verkomen, heeft BABOR dit product gemaakt.

De cichoreiwortel-extract die het product bevat lijkt op de werking van vitamine D. Het zorgt voor een effectief beschermingsschildeffect voor de kou. De waardevolle sheabutter en macadamianotenolie maakt de uitgeputte huid weer soepel. Een rode snoet en een gespannen gevoel op de huid worden zichtbaar minder. De Winter Protect Cream bevat overigens plantaardige stoffen. Dat is altijd goed!

Niet alleen de werking maar ook de look van de SKINOVAGEPX Winter Protect Cream ziet er winters uit: het vouwdoosje schittert alsof het bedekt is met duizend bevroren sneeuwvlokjes.


11 opmerkingen:

  1. Dit merk kende ik niet, leuk om te lezen!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ontzettend veel van de winter maar voor je huid is het inderdaad wel een beetje een hell, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een hele fijne crème!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het echt werkt, dan is het echt een top product voor de komende maanden :)
    ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hydraterend spul lijkt het me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel erg goed, en wat een prachtige verpakking inderdaad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor wel goede berichten over de producten van dit merk, al heb ik zelf nooit persoonlijk eens gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit lijkt mij een fijne crème! De verpakking is ook zo mooi en chic!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit lijkt mij een fijne crème! De verpakking is ook zo mooi en chic!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.