UA-37194977-1

30.11.15

Take What You Need by Mi Moneda


Een tijdje geleden bij het persevent in Amsterdam werd er voor het eerst dingen bekend gemaakt dat Mi Moneda er een nieuw 'zusje' bij heeft: Take What You Need. Het is een verwisselbare sieradenmerk met ontzettend veel mogelijkheden. Wij als bloggers mochten er allemaal eentje voor onszelf ontwerpen. Ik was ook één van de gelukkigen die zo'n ketting in ontvangst mocht nemen! 

Het sieraad zit in een kartonnen doosje. Van de buitenkant ziet hij er nog niet super speciaal uit, maar van de binnenkant...

... wel! Ik word zo blij van leuk verpakte producten en Take What You Need heeft hier goed aan voldaan. Enorm mooi die veer en het kleine flesje waar de ketting in zit. Een extra verassing voor na de aankoop (oeps, dan is het bij deze dus een spoiler...)! 

Mensen die mij goed kennen weten dat ik heel gevoelig ben voor kleine, schattige dingetjes. Van dit flesje maakte mijn hart dan ook echt een sprongetje toen ik het in m'n handen had. Take What You Need, je maakt me alleen al met jouw verpakkingen enorm blij! 

Bij de ketting is een soort pinnetje geleverd. Dit pinnetje kan je in een klein gaatje steken om de magneet uit de houder te drukken. Op deze manier kun je wisselen van bars. Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken dat door het magneet jouw bar er ineens uitvalt, want deze magneet is hartstikke sterk.

Je kunt ervoor kiezen om te kiezen voor bars die zijn ontworpen door Take What You Need zelf, maar het is ook mogelijk om een nóg peroonslijkere touch aan je sieraad te geven door je eigen bar te creëren. Je kunt er zelfs een tekening, schets of een handgeschreven tekst op laten graveren! Eigenlijk is alles mogelijk en daardoor vind ik dat dit echt een geweldig concept is. Ik heb zelf gekozen voor een bestaande zelfontworpen bar van Take What You Need, omdat ik deze tekst en het lettertype al leuk genoeg vond. Be-you-tiful zegt eigenlijk genoeg: als je jezelf bent, ben je mooi!

Naast mijn be-you-tiful bar, kreeg ik deze er ook nog bij. Een korte tekst, maar zo krachtig. Het veertje staat symbool voor overwinning en het boeken van vooruitgang. Ik ben echt enorm blij met mijn twee bars. Ik ga ze zeker vaak verwisselen!

En zo zit ie dan om je hals heen. Het is een redelijk opvallende ketting met een subtiele, betekenisvolle tekst erop. Voor als jullie het nog niet door hadden: ik ben echt helemaal weg van deze ketting!

Je kunt niet alleen bar kettingen verkrijgen bij Take What You Need, maar ook bar armbanden. Daarnaast kun je ook nog ringen ontwerpen met een tekst en armbanden met een tekst. Het is echt super leuk om dit soort dingen als cadeau te geven!

De bar necklaces en bracelets zijn al verkrijgbaar vanaf €44,95, met daarop de tekst Inspire en een veertje. De website moet nog gelanceerd worden, maar je kunt Take What You Need in ieder geval al volgen op social media via Facebook en Instagram.

Yay, happy face van een happy customer!

18 opmerkingen:

  1. wauw! Dit is echt heel erg gaaf.
    ook echt super leuk verpakt, met dat flesje etc.
    Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, echt hee leuk. Ook leuk dat je kunt wisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf ook zo'n ketting gekregen en ze zijn inderdaad erg mooi! Het afwisselen vind ik ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n nieuwe lijn! Ik vind het leuk dat het verwisselbaar is, net zoals met de andere ketting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er echt ontzettend gaaf uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! Ik ken de munten van dit merk maar dit balkje is nieuw voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er leuk uit. Weer iets anders en leuk dat je ook nog kan afwisselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel leuk uit zeg! Staat je ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk, alleen de verpakking al haha! Leuk idee voor Kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze zo leuk, ben er heel blij mee ook! De laatste foto is mooi trouwens, lekker naturel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk dit zeg!! Mooie foto's heb je ook gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel tof! Mooie kettingen! De twee teksten vind ik prachtig! Vooral be-you-tiful vind ik een mooie betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.