UA-37194977-1

21.10.15

De leukste DIY mokken


Mokken zijn in tijden van herfst voor mij en waarschijnlijk voor vele anderen een must. Wanneer het koud wordt buiten, zie je mij - en ik ben dan wel een enorme koukleum - vaak binnen met een warme deken en een warm drankje. Dat kan variëren in thee, koffie of chocolademelk: als ik het maar kan drinken uit een leuke mok! Er zijn genoeg mokken te koop in winkels et cetera, maar wat is nou leuker dan drinken uit een zelf gemaakte mok? Ik zet de leukste mok DIY's op een rijtje.

Watercolor mug - Ziet dit er niet super kunstig uit? Ik vind het op de een of andere manier heel expressionistisch over komen, terwijl het eigenlijk super simpel is. 

Bear mug - Hoe lief is deze beer? En ook nog eens super makkelijk te maken met een sharpie! 

His + her mug - Je kunt een mok als deze voor jezelf maken, maar het is ook leuk om hem voor je geliefde te maken. Als het een koffiedrinker is, dan zou zo'n cadeau zeker in de smaak vallen! 

Diy mug happy mood (or not) - Als je deze mok gewoon op tafel laat staan, lijkt er niets aan de hand te zijn. Maar hoe leuk is het als je iemand lekker aan het lachen kan maken met een leuk mondje of een grappige tekst? En als er geen gezelschap bij is, kan je het altijd nog gebruiken voor leuke selfies ;)

Chalkboard mug - Een mok als deze is ideaal voor als je gauw zat bent van iets. Wat een slim idee om dan je mok te beschilderen met schoolbordverf! 

Glitter dipped coffee mug - Aaah! Een glitter koffiemok! Ik voel de echte Sharpay al in me naar boven komen. Hoe dat ooit gaat werken met de afwas laten we maar even achterwege. 

Nail Polish Marbling - Deze mokken hebben veel weg van de watermarmble mokken, maar deze zijn helemaal bedekt. Ook dit oogt super leuk!

Paint dippped mugs - Deze DIY is niet alleen enorm simpel, maar ook enorm classy. Zorg er wel voor dat de randjes helemaal strak zijn, want dat is het mooiste. Zulke mokken zouden zo in mijn kast staan! 

Sprinkle Mugs - Deze mok is ook weer veel te leuk. Wat een vrolijkheid! 

Gold heart mug - De simpelheid van deze DIY mag zijn mooiheid niet wegnemen. Het goud kan je natuurlijk ook vervangen voor zilver, en ik denk dat dat ook heel classy zou staan.

Welke mok vind jij het leukst?

17 opmerkingen:

  1. Ah leuk! Nu wil ik ook heel graag een mok diy'en!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal echt heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om dit te zien, vooral die met die hondensnuit aan de onderkant en die met de glitters vind ik erg leuk!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al heel lang een witte mok staan om een watercolor mee te maken.. Misschien moet ik het maar eens gaan uitvoeren want het ziet er ZO tof uit. Vooral die koffie achtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Ik vind die met het glitter, de helft gekleurd en de sprinkles het leukste! Ik heb twee van de Xenos die er wel wat op lijken. Eentje met een goud glimmend hart en eentje met gouden glimmende stippen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah super leuke mokken!! Ik krijg nu al helemaal zin in warme thee of chocolade melk met slagroom.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke mokken! Die glitter dipped mug ziet er heel leuk uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk en creatief zeg! Die met glitter is mijn favoriet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke mokken allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohwauw, ik wou er één favoriet uithalen, maar vind ze allemaal zo leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, echt heel leuke ideetjes! Die met die nagellak had ik al eens gezien, zo vrolijk dat je tas er dan uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh was ik maar zo creatief! Wat een leuke mokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er echt zo leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk en lekker creatief. Ik heb zelf mokken met nagellak beschilderd met kinderen op mijn werk, ook super leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke dingen allemaal! Wordt er hebberig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke ideeën! Zo'n krijtbordverf-mok moet ik echt proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.