UA-37194977-1

31.10.15

Ode aan mijn nieuwe tas


Toen ik echt op zoek was naar een shopping bag, waren er echt alleen maar tassen zonder ritssluiting. Ik snap niet hoe tassenmakers verzinnen om zoiets te maken, want ik ben dan tijdens het dragen veel te veel op mijn hoede dat iemand iets uit mijn tas zou stelen. Ik heb uiteindelijk toch wel een gekocht (shame on me), maar toen ik deze zag was die liefde met de andere tas ook gauw voorbij.

Deze tas heeft in ieder geval wél een ritssluiting. De handvatten zijn redelijk lang en de tas is ook vrij groot. 

Op de voor- en achterkant zitten ritsjes, maar deze zijn ter versiering. Je kunt ze wel naar beneden ritsen, maar dat maakt het er niet mooier op.


Hier kun je zien hoe lang de tas is en hoe hij valt. Ik ben er echt enorm blij mee! En nu komt het mooiste nog: hij kostte maar €6,99 bij de Action. Ca-ching!

10 opmerkingen:

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.