UA-37194977-1

19.8.15

Mijn nieuwe horloge


De laatste tijd heb ik een beetje een horloge-tik. Ik vond horloges altijd al wel leuk, maar droeg ze niet vaak. Sinds kort draag ik bijna dagelijks een om mijn pols en ik betrap me er zelf op dat ik maar al te graag nieuwe horloges koop. Ook deze horloge kon ik niet laten liggen.

Voor €4,99 nam ik dit pareltje met me mee naar huis. Ze hadden de horloge ook nog in andere kleuren, maar ik heb voor zilver met zwart, wit en grijs op het bandje gekozen omdat dat overal bij past.

Het leukste aan deze horloge vind ik dat de band van stof is. Zoiets zie je alleen niet vaak, het zit ook nog eens enorm lekker (zo lekker dat ik niet voelde dat ik hem nog om had en er mee ben gaan douchen waardoor mijn vorige (precies dezelfde) horloge kapot is gegaan, oeps).


Het bandje kun je aantrekken zoals je met sommige armbandjes ook kunt doen. Daardoor is het touwtje (als je een dunne pols hebt zoals ik) wel wat lang. Mijn oplossing daarvoor is om er een knoopje in te maken en de touwtjes onder het bandje te schuiven. Je ziet toch amper de onderkant van een pols! 

Ik ben echt enorm blij met dit pareltje. Ik heb hem voor €4,99 bij de Kruidvat gehaald.

25 opmerkingen:

  1. Erg leuk klokje! Ik draag altijd een horloge, kan niet meer zonder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Vroeger had ik altijd horloges van Kruidvat, want ze hadden altijd van die originele systemen voor de bandjes, zoals deze! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De combi van die klassiek aandoende wijzerplaat en van dat gevlochten bandje vind ik bijzonder leuk. Goed gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk armbadje en juist dat het bandje van een touwtje is maakt het juist eens anders dan anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, 5 euro, dat zou je niet zeggen! Leuk inderdaad zo'n gehaakt bandje. Ik ben niet echt een horloge drager, ik vind ze wel heel leuk en handig, maar vergeet ze vaak om te doen. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat stoffen bandje is echt geweldig, en dat voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig horloge! Dat bandje van touw maakt hem echt bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi met dat bandje! Ik denk dat ik hem ook ga halen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi met dat bandje! Ik denk dat ik hem ook ga halen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, leuk! Mooi bandje, dat zie je niet zo vaak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig en voor die prijs zeker niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk horloge! Leuk zo met dat gevlochten bandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, wat is hij top! Zo een heb ik eigenlijk nog nooit gezien, maar ik vind zowel de klok als het band erg gaaf! En die prijs, fantastisch! Liefs!

    www.fleursophia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie horloge! Wauw! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke horloge, voor die prijs kan je het natuurlijk niet laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk horloge!
    Ik heb deze met allerlei kleurtjes maar vind deze zwart witte toch ook wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel cute, en dat van de Kruidvat! Goede aankoop:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk detail die touwtjes! Zeker voor die prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.