UA-37194977-1

2.5.15

Mijn favoriete Instagrammers #2

Een tijdje terug heb ik al een paar van mijn favoriete Instagrammers gedeeld. Ik had beloofd dat ik nog meer accounts met jullie zou delen. Zo beloofd, zo gedaan!

Monika van @ahomemadelife vertelt op haar blog dat ze enorm van fotografie houdt, en dat kun je ook duidelijk terugzien in haar foto's. Ze post vooral foto's van steden op haar Instagram. En dan niet de bekende hotspots, maar de wat minder bekende gebouwen, winkels, restaurantjes en cafés.

Barbie kennen we natuurlijk allemaal. Ik vind het zo leuk dat iemand heeft bedacht om haar een Instagram account te geven waarop het lijkt dat hij van Barbie zelf is. Op @barbiestyle neem je een kijkje in het leven van Barbie. Het klinkt heel onserieus, maar het ziet er allemaal heel professioneel uit.

@emily_huberts volg ik stiekem vooral om haar tekeningen. Ik vind dat ze zo gaaf kan tekenen! Ze post, naast de tekeningen, ook gewone lifestyle foto's.

De foto's van de Franse @melanimagine zijn heel kenmerkend: ze zijn vaak erg wit en rustig. Het is moeilijk uit te leggen, maar als je op haar Instagrampagina kijkt zie je meteen wat ik bedoel. Ik vind het knap dat ze dat voor elkaar krijgt, dat typerende. Van mij krijgt ze een dubble tap! ;)

27 opmerkingen:

  1. Superleuke instagrammers! Ik kende alleen de eerste, maar de twee laatsten zijn ook superleuk! Ik ga ze even bekijken :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die Barbie heel eng. Ik weet niet waarom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke instagrammers! 'k Ga ze gelijk volgen hihi :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Barbie is geweldig. Prachtige feed. Ik ga Barbie volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zien er super uit!! Die barbie account lijkt mij ook erg grappig ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe instagrammers dat je volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie feed allemaal! Die barbie vind ik echt super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke instagrammers! kende ze allemaal nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuk zeg! Vooral @emily_huberts lijkt me leuk door die tekeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd heel leuk dit! Ik las toevallig net ergens anders ook zo'n artikel. Ik ga deze bekijken :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die met Barbie ga ik absoluut volgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die met Barbie vind ik echt heel erg leuk! Die ga ik volgen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke instagrammers allemaal! Barbie kende ik al, dat is echt een leuk account! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die barbie kende ik echt nog niet, heel vreemd maar wel leuk. Ik ga eens zoeken naar haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze mensen kende ik nog niet op IG de accounts zien er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke favorieten. Ik ga ze eens opzoeken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze lijken leuk! Ik ben al benieuw naar die van Barbie, haha :)

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke accounts allemaal! Ben ze gelijk allemaal gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha super leuk :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die van Barbie is wel heel cool ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Barbiestyle lijkt me echt een leuk account!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die van Barbie vind ik zo leuk! Ga ik meteen eens opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's! En geniaal zeg dat barbiestyle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeh, wat een mooie! Die van Emily Huberts ziet er zo vrolijk uit, snel maar eens gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kende geen één uit dit rijtje! Die met Barbie is wel grappig haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke accounts! Ik vind chloehollywood heeeel leuk

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.