UA-37194977-1

20.5.15

Onesie van Bulbby

Ik ben een enorme fan van onesies. Ik vind ze heerlijk voor een luie dag: ze zitten niet alleen super comfi, ze zijn ook nog eens best humoristisch. Ik had er zelf al twee, maar kan nu een nieuwe aan mijn onesie-collectie toevoegen! Ik laat graag jullie mijn nieuwe aanwinst zien.

De onesie komt van Bulbby.com. Bulbby biedt mensen de mogelijkheid om trendy cadeaus persoonlijk en daardoor uniek te maken. Bulbby werkt met eigen ontworpen collecties van naam logo's. Er is dus niet alleen veel keus in producten voor baby's, kinderen, vrouwen, mannen, wonen (en nog veel meer), maar ook in opdrukken.

Als je een product aanklikt, kun je meteen bezig met ontwerpen. Voor de onesies ziet het er dan zo uit. Je kunt verschillende opdrukkleuren en -mogelijkheden kiezen en de tekst/cijfers veranderen.

Dat is 'm dan! Ik had een M besteld, maar die bleek veel te groot zijn. De M valt dus eigenlijk meer als een L. Ach, dat mag niet weghalen dat hij ontzettend leuk is!

Op de mouw heb ik het woord 'happy' laten drukken. Ik wilde graag iets kort (het moet immers tussen de sterren passen) en vrolijks. Wat dan beter dan het woord 'happy'?

Voor het initiaal heb ik natuurlijk voor de J gekozen, van Jolet. Ik vond het blauw en roze wel leuk bij elkaar passen. De kwaliteit van de opdruk vind ik trouwens erg goed: je kunt zo zien dat het echt niet af gaat brokkelen na een paar keer wassen.

De binnenkant van de onesie bevat een soort fleecestof, waardoor het heerlijk warm is. De zomer zit er weliswaar aan te komen, maar er zijn nog genoeg dagen waarin het redelijk koud is en het regent buiten: dan zit ik in ieder geval lekker warm in huis!

Het logo van Bulbby staat onderaan de pijp. Een kleine, simpele logo.

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van deze onesie! Alle onesies zijn €44,95. Het is misschien een beetje aan de dure kant, maar dan heb je wel een zelf ontworpen onesie van een goede kwaliteit. Bulbby, you didn't let me down at all! 

12 opmerkingen:

  1. Onesies zijn fijn ja. Ik jat de apenversie van mijn vriend altijd ghehe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je 'm zelf hebt ontworpen. Zo'n ding lijkt me echt alleen vreselijk onhandig als ik moet plassen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dat zelf kan ontwerpen! Ik heb er 1 van de primark en ik heb een echte originele onepiece, die zit toch wel het lekkerst en is het best van kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit vind ik gaaf!! Ik heb er nog geen maar zou er graag een willen 'ontwerpen'. Thanks for sharing Jolet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, leuk! Onesies zitten inderdaad heel comfy haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf alleen een konijnen onesie. Deze ziet mij er net iets comfortabeler uit om mee rond te hangen. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb geen onesie, maar het lijkt me heerlijk voor wanneer je een dagje de deur niet uit hoeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze vind ik nu eens echt leuk om voor zoontje te koppen. Af wel voor me zelf, vroeger als ik klein was had ik ook zo iets dat gans in een stuk was en ik vond dat nu eens zo zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij de H&M hadden ze laatst panda en eenhoorn onesies! Die waren echt zó cute. Misschien iets voor jou? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zelf een konijnen onesie en wil nu graag een Eenhoorn :D

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.