UA-37194977-1

9.4.15

Sieraden van ikbensieraden.nl

Bij ikbensieraden.nl vindt je een breed assortiment van sieraden. Al heb je een bohemian, sophisticated of juist een glamour stijl, de webshop biedt hierin een ruime keuzen in ringen, kettingen, horloges en veel meer. Bij ikbensieraden staat kwaliteit voor een goede prijs voorop, en daarom bevatten de sieraden alleen natuurvriendelijke materialen (dus geen nikkel en lood). Ik geef mijn mening over twee sieraden.

Ik heb twee sieraden mogen ontvangen: een armband en een ketting.

Laat ik beginnen met deze armband. Deze armband met hartje is als het ware vastgemaakt aan twee 'bandjes' en is van echt zilver (925).

Zo'n soort sluiting vind ik altijd erg gemakkelijk werken. Het armbandje is verstelbaar.

Zoals je ziet, ziet de armband er heel chique uit als je hem combineert met bijvoorbeeld een horloge. Het is een subtiele armband, maar hij is aan de andere kant ook wel weer duidelijk aanwezig. Wel zou ik de armband afraden als je erg kleine polsen hebt, want dan is de armband te klein.

De Platinum plated sterling 925 zilveren hartje dubbele box keren armband is te koop voor €30,69.

Deze ketting vind ik lekker stoer. Het heeft verschillende lengtes staafjes en deze staafjes hebben ook een bepaald patroontje. Deze ketting is niet van echt zilver, maar met statementkettingen is dat geen probleem voor mij.

 Op deze foto kun je de ketting beter in zijn geheel zien.

Ik heb de ketting hier gecombineerd met een simpele trui, maar hij is met veel meer te combineren. Ik zou wel uitkijken met T-shirts of hemdjes met een printje, want dan lijkt de outfit al gauw te druk. Maar heb je een simpele outfit en wil je deze wat opfleuren? Dan is deze ketting daar perfect voor! 

De Funky kwast kraag statement ketting is te koop voor €11,59.

Op ikbensieraden.nl zijn nog veel meer leuke sieraden voor een goede prijs. En ik heb een kortingscode voor jullie! Met deze kortingscode krijg je 10% korting op je aankoop: 06CNFJ.

21 opmerkingen:

  1. Ik vind de ketting en armband heel gaaf. Ik koop eigenlijk nooit zilverkleurige sieraden maar dit vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig zeg, dat armbandje met die twee 'bandjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sieraden zeg. De ketting is een mooie blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superbedankt.
    Er zijn twee andere kleuren voor deze leuke statement ketting.
    kijk hier: http://www.ikbensieraden.nl/ketting-kopen/funky-ketting-kopen/zilver-kwast-kraag-ketting
    in totaal drie kleuren: zilver, pistol zwart en goud.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sieraden! Ik vind de ketting erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat armbandje vind ik er persoonlijk wel uitspringen! Staat je beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sieraden! Vooral het armbandje, mooi subtiel en volgens mij makkelijk te combineren met andere sieraden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie sieraden ♥ het armbandje is lekker subtiel, daar houd ik wel van xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige ketting, staat leuk op die trui zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat armbandje met dat hartje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke sieraden! Ik mocht ook een keer wat uitzoeken bij die site :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.