UA-37194977-1

4.4.15

Lady Speed Stick Shower Fresh

 
Daar is ie dan: de bekende lady speed stick. Heel bekend in Amerika, maar moeilijk verkrijgbaar in Nederland. Gelukkig bestaat daarvoor exclusivescents, de webshop die deze deodorant wél verkoopt. Ik heb deze roldeodorant nu al een tijdje in gebruik en wil graag met jullie delen wat ik er van vind.


Wat de deodorant belooft:

Geen natte plekken meer in je shirt, het geeft niet af en aan het einde van de dag ruik je nog heerlijk fris! Lady Speed Stick anti-perspirant is makkelijk in gebruik, laat geen vlekken of strepen achter en heeft geen inwerktijd nodig. Met de heerlijke zoete geur van 'Shower Fresh' voor elke gelegenheid.

Hier ben ik het wel degelijk mee eens. De deodorant geeft inderdaad niet af, is makkelijk in gebruik en laat geen vlekken achter. De frisse geur is zeker een pluspunt. De deodorant draagt de naam Shower Fresh en dat komt ie ook na: het is een hele frisse, ietwat zoete geur. De geur is niet te overduidelijk aanwezig, maar je ruikt hem wel als je dicht in de buurt komt van je oksels. Maar ach, ik ken niemand die zomaar aan andere mensen hun oksels gaat ruiken, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

De stick heeft best veel inhoud, waardoor je er lang mee kan doen. De deodorant is vrij zuinig in gebruik, dus hij gaat ook lekker lang mee. Daar hebben we weer een pluspunt!

Zou ik hem aanraden?
Ja, ik ben erg tevreden over de Lady Speed Stick Shower Fresh. Hij beschermt mij goed de dag door en mijn oksels blijven lang fris. Dit is niet voor de hele dag, maar wel voor een langere tijd dan de andere deodoranten die ik gebruik. Ook vind ik het fijn dat het een roldeodorant is, want ik heb altijd het idee dat dit iets beter is voor je oksels. Ze raken helemaal niet geïrriteerd en ik heb juist het idee dat deze deodorant mijn oksels zelfs een beetje verzorgt.

De Lady Speed Stick Shower Fresh is voor €4,99 te koop bij exclusivescents.nl.

18 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zelf ook fijn! Eindelijk heb ik er eentje:) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er al vaker van gehoord, toch maar eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan ga ik deze stick na 578 positieve reviews aanschaffen! Fijn dat er een webshop is die ze verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier zelf ook al veel positieve verhalen over gehoord en deze review maakt me nog nieuwsgieriger! Misschien ga ik hem zelf dan toch ook maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem zelf ook, en ben er erg tevreden over! Alleen wil hij niet meer meedraaien als ik hem naar beneden wil. (Oke, rare zin, maar begrijp je wat ik bedoel?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem ook erg fijn! Bij de afro-beautywinkel verkopen ze hem dus ook zag ik laatst :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij lijkt mij wel fijn, alleen ben ik meer van de spuitbussen dan van de rollers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hier al vaker iets over gehoord en hij lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh die wil ik ook nog steeds proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier hoor ik altijd zoveel over wil hem echt eens proberen!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er al veel positieve reviews over gelezen, ben er zelf super benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb hem ook getest en was ook super enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben zelf meer va de spuitbussen maar ik moet zeggen dat deze wel fijn klinkt
    X annabel

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.