UA-37194977-1

26.3.15

Kaartwereld

Sinds Hotmail en Facebook bestaat, stuurt men veel minder snel een kaartje. Ik denk niet dat ik de enige ben die vindt dat een felicitatie per post lang niet zo leuk is als een 'Gefeliciteerd!' berichtje ontvangen op Facebook. Ook voor iets simpels, zoals een 'lang niet gezien' of een 'succes met je rijbewijs' kaartje is zo veel persoonlijker dan een berichtje via het internet. Ik heb een kaartje en een cadeautje gereviewd van Kaartwereld.nl.

Op Kaartwereld.nl staan enorm veel leuke kaarten. Je kunt kiezen uit wenskaarten, verjaardagskaarten, uitnodigingskaarten, verhuiskaarten of een kaart met een eigen foto. Daarbij kun je er ook voor kiezen om bij je kaart een cadeau te versturen.

Als je eenmaal een kaart hebt uitgezocht die naar wens is (het is een beste zoektocht, want er zijn zo veel leuke kaarten), kun je hem bewerken.

Het belangrijkste van de kaart is natuurlijk de tekst, dus daar begin je mee. Je kunt kiezen uit verschillende lettertypes, groottes en kleuren.

Naast je tekst kun je de kaart opfleuren door bestaande versieringen die verdeeld zijn in categorieën, een eigen afbeelding, figuren en een achtergrondkleur. Meer dan dat heb je eigenlijk niet nodig.

Ik heb er voor gekozen om een eigen afbeelding in de binnenkant van mijn kaart te zetten (en ja, ik ben me er van bewust dat er een enorme spelfout in staat, maar laten we allemaal doen alsof niemand dat gezien heeft!). Je kan van alles met de foto: verkleinen, vergroten, de transparantie wijzigen, roteren en verplaatsen.

Als je bestelling bijna afgerond is, zie je een overzicht van de prijzen en van wat je besteld. Zo kun je de kaart nog goed controleren (ik vraag me echt af waar het bij mij fout is gegaan...) en bekijken of je het goede cadeau hebt gekozen. Een extra check is nooit verkeerd.

En dan wachten tot de kaart in de brievenbus valt. De regel geldt: Vóór 19:00 besteld, morgen bezorgd!


Daar is ie dan: het kaartje dat ik gekozen heb. Ik vind hem enorm schattig.

Zo'n kaart kun je ook prima gebruiken als decoratie voor in je kamer. Daar maak ik hier dus ook dankbaar gebruik van!

De kwaliteit van het kaartje in de binnenkant is eigenlijk zoals het op de site ook staat. De kwaliteit van de foto is er niet op achteruit gegaan en de letters zijn goed zwart. Niks op aan te merken!

Bij Kaartwereld kun je dus niet alleen kaarten versturen, maar ook cadeautjes. Één van deze cadeaus is deze gouden lange ketting van Mi&Joe van €8,95. Hij is verpakt in een super schattig doosje.

Het bedeltje dat er aan hangt is een geluksmunt. Daarbij hangt er nog een hartje, mint-groen kraaltje en het merk Mi&Joe. Lekker simpel, maar toch heel stijlvol.

Zo kun je de lengte zien van de ketting. Ik vind deze lengte het mooiste voor een ketting. Deze ketting ga ik sowieso vaak dragen!

Dus: op zoek naar een leuke costumized kaart (en cadeau)? Op kaartwereld is er genoeg keus, verkrijg je een goede kwaliteit en dat voor een lage prijs.

23 opmerkingen:

  1. Mooie ketting zeg, staat erg leuk! Ik schrijf nog best vaak kaartjes eigenlijk (met de hand), zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zo'n zelfgemaakt kaartje ziet er echt heel leuk uit!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog altijd iemand die kaartjes verstuurd naar mijn vrienden, vind dat ontzettend leuk! Wauw, een zelfgemaakt kaartje is ook wel prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aahw, je kaartje is heel leuk gelukt! Ik stuur ook nog weleens kaarten naar familie en vrienden, toch iets leuker dan dat berichtje op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaartje sturen geeft altijd iets speciaals, mooie ketting ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuk concept! Ikzelf ben erg fan van postcrossing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die kaartjes zien er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaartjes. De ketting is ook heel erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk om de kaarten te gebruiken als decoratie inderdaad! Het kettinkje vind ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee, een kaartje als decoratie gebruiken. Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee is dit! Ik stuur zelf bijna nooit kaartjes meer inderdaad, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha door je tweede zin dacht ik juist dat je 'gefeliciteerd' via facebook leuker vond, dus ik dacht al huh? Maar idd zo een kaartje is super leuk! Fijne tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Stiekem vind ik kaartjes krijgen ook leuker dan mailtjes haha. Leuke blog heb je :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een leuke kaart en ketting uitgekozen! Ik heb zelf pas ook mogen bestellen en dat is mij goed bevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wauw, wat ontzettend leuk! Ik vind de ketting ook onwijs cute. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie ketting! Echte kaartjes vind ik persoonlijk ook leuker X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk! Die kaartjes zien er zo schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.