UA-37194977-1

23.3.15

Byblonde (deel 1)

Een tijdje terug ontving ik een heel leuk pakketje van By Blonde. ByBlonde is een webshop, die staat voor geluk en gezondheid. Je kunt er verschillende dingen verkrijgen: van make-up spullen tot horloges, van handige gadgets tot reisartikelen. En duur is het helemaal niet! Ik review vandaag twee producten: de oogschaduw en de eyelinerstickers. Er komt uiteraard nog een tweede review, waarbij ik mijn mening geef over de nagel- en lipstickers.

Ik vind de kleuren van deze oogschaduwstickers hebben enorm mooi. Het bevat een blauwe, mintachtige en grijze kleur. Wat ByBlonde van deze stickers zegt:
Met Oogschaduw Stickers is het zeer eenvoudig om een professionele oogopslag creëren. Kies uw favoriete kleur oogschaduw en creëer een prachtige, complete look in minder dan 10 seconden. Makkelijker kan het niet!


Het aanbrengen van de oogschaduwstickers is inderdaad super eenvoudig. Als eerst sluit je je ooglid en trek je je wenkbrauw iets omhoog zodat je een strak oppervlak krijgt. Je plaatst de sticker op je ooglid en drukt deze met je andere hand ongeveer 4 seconden aan. Vervolgens schuif je de applicator langs je ooglid richting de buitenkant zodat je een mooie, scherpe look krijgt.

Het klinkt niet alleen heel ideaal, maar dat is het ook! Je ziet dat de oogschaduw perfect op mijn oogleden zit en dat er veel pigment van de applicator af komt. Er moet alleen nog even geblend worden.

Je kunt de achterkant van de applicator gebruiken om de kleuren te blenden, maar ik heb het zelf met een bleding kwast gedaan. De kleuren zijn makkelijk te blenden. Wel merk je dat de oogschaduw wat fall-out heeft, maar dit niet in erge mate.

Wat vind ik er van? 
Ik vind deze oogschaduwstickers heel handig. Je hebt in een paar seconden een complete oogschaduwlook. Ik heb, voordat ik de oogschaduwstickers gebruikte, oogschaduwbasis gebruikt. De look bleef net zo lang zitten als een normale oogschaduw! Voor €1,95 kun je de oogschaduwstickers bestellen in 8 verschillende kleuren.

 Dan de Eyes Stickers, ofwel de eyeliner stickers. Wat ByBlonde belooft:
Eyeliner Stickers staan garant voor de perfecte eyeliner. Een pakje Eyeliner Stickers bestaat uit vier paar stickers. U kunt kiezen uit drie modellen, van naturel tot een feestelijke oogopslag. De stickers zijn eenvoudig aan te brengen en te verwijderen, instructies staan uitgebreid achterop vermeld. De draagtijd is ruim 14 uur.

Achterop de verpakking staat de gebruiksaanwijzing. Zo ziet het er best makkelijk uit, toch? Het doet me denken aan die tattoo's die we vroeger altijd hadden bij chipszakken, who's with me?

Hier heb ik de sticker uitgeknipt. Boven kun je best wat wit laten, maar onder is dit geen goed plan: je wilt tenslotte je eyeliner vlak boven je wimperrand hebben.

 Je ziet dat de sticker niet helemaal past, maar het kan natuurlijk altijd bijgeknipt worden.

Ik heb de stappen van de gebruiksaanwijzing precies gevolgd. Dit is niet helemaal zoals ik het verwacht had.. De eyeliner is totaal niet recht en ook de sticker zit er niet goed op. Dit kwam mede doordat ik de sticker niet nat genoeg had gemaakt. Tijd voor poging  2!

Ook deze lukte niet. Wel kun je zien dat het einde, de'versiersel', wel heel goed gelukt is. De eyelinerrand is nog steeds niet perfect.

Dan maar zo! Ik heb de mislukte eyelinersticker weggehaald, zelf een eyelinerrandje gemaakt en deze verbonden aan de uiteinde van de eyelinersticker. Zo ziet het er uiteindelijk toch heel leuk uit!

Wat vind ik er van? 
De eyelinerstickers doet niet helemaal zijn werk. Wel kun je het oplossen zoals ik het gedaan heb door zelf een eyelinerrand te maken maar wel het uiteinde van de sticker te gebruiken. Wanneer je dit doet, dan vind ik het resultaat wel erg leuk. De stickers houden het niet vol voor de hele dag, maar kun je prima gebruiken voor een feestje. De Eye Stickers zijn verkrijgbaar in 3 verschillende setjes voor €1,50. In elk setje zitten 3 paar eyelinerstickers.

25 opmerkingen:

  1. Wat hebben zij leuke dingen in de shop! Heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eyestickers zien er cool uit! Die andere eyeline stickers iets minder haha. Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee die oogstickers zijn ideaal, ik ben drama met oogschaduw dus lijkt met echt een uitkomst hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van die eyelinerstickers. Catrice heeft ze ook ooit gehad, alleen dan meer een harde sticker variant, die net als nepwimpers op je ooglid wordt geplakt. Ik ben niet zo'n fan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige producten zijn dit! De oogschaduwsticker ziet er echt goed uit, had ik niet verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zijn de oogschaduw stickers, erg handig ook...ik had geen idee dat dit bestond...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was altijd al benieuwd naar hoe die eyeliner stickers werkten!
    Wel een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere producten! Ik ga gelijk even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzondere producten! Voor mij zijn het niet echt producten die mij daadwerkelijk heel fijn lijken, maar het lijkt me wel grappig om te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vooral de oogschaduwstickers zien er veelbelovend uit :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat tof die stickers! nog nooit gezien zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat grappig zo, dat oogschaduw! Uiteindelijk ziet de eyeliner er ook leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat grappig die oogschaduw! Heel leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat leuk :) Ik wist niet dat er oogschaduw tattoo's bestonden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die oogschaduwstickers zien er handig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Huh wat grappig! Alleen die eyeliners stickers vind ik niets. Leuk om over te lezen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die oogschaduwstickers doen 't onverwacht goed, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer van de stickers, maar je hebt het zeker goed opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die oogschaduwstickers zien er best wel goed uit! Heb nog nooit zoiets gezien, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een grappige producten! Lijkt me leuk om een keer zoiets te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ByBlonde is echt een leuke webshop! Ik heb ook al enkele leuke spullen mogen ontvangen. Die oogschaduw ziet er leuk uit, perfect als je even geen tijd meer hebt! Alleen jammer van de eyelinerstickers!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die eyeliner stickers lijken me niks maar die oogschaduw is best mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ben erg benieuwd naar de lip sticker, jammer dat de eyeliner niet helemaal werkt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die oogschaduw ziet er wel leuk uit! Jammer dat de eyeliner stickers niet zo goed bevielen.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.