UA-37194977-1

18.3.15

Spa Bruisend & grapefruit en Spa Bruisend & zwarte bes

Steeds meer mensen gaan over op een gezondere levensstijl en daar hoort natuurlijk water bij. De echte watersmaak van Spa blauw en Spa rood kennen we natuurlijk allemaal. Om water drinken gevarieerder en verrassender te maken, komt Spa Bruisend nu, naast Spa Bruisend & Munt en Spa Bruisend & Citroen die al in de winkels liggen, met twee nieuwe smaken: Zwarte Bes en Grapefruit. Water drinken wordt nu nog leuker en lekkerder! 


Beide smaken zijn 100% natuurlijk, bevatten 0 calorieën en geen suiker of andere toevoegingen. Het is dus net alsof je normaal water drinkt, maar dan met een smaakje eraan.

Spa Bruisend & Zwarte Bes smaakt uiteraard naar Zwarte Bes. De smaakbeleving is heel subtiel, want je proef duidelijk water, maar met een casissmaak als nasmaak. Heel moeilijk om te beschrijven, maar het is heel lekker!

Van de twee nieuwe smaken vind ik Spa Bruisend & Grapefruit het lekkerst. Deze wat bittere, frisse en zoete smaak is ideaal voor de zomer. Ook hierbij proef je vooral water met een subtiele grapefruitsmaak. 

Als je Spa rood lekker vindt, is dit de ideale variatie voor jou. Ik vind de smaken heerlijk! Beide smaken zijn vanaf begin maart verkrijgbaar bij onder andere Jumbo, C1000, Plus, Em-té en Coop en vanaf half april ook bij Albert Heijn. Prijzen zullen voor 1 liter rond de €1,05 liggen: helemaal niet duur dus! 

22 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, misschien voor mii de manier om meer vocht binnen te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind gewoon water drinken altijd zo saai, dit ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het een beetje te vergelijken met Crystal Clear? of is het nog subtieler? Het lijkt me heel lekker! Ik ben een moeilijke water-drinker dus misschien is dit wel iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken, ze klinken erg lekker!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nooit van gehoord maar klinkt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kende ik nog niet! Normaal ben ik dol op dit soort drankjes, dus deze zullen me vast ook goed bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me lekker voor als het warm weer is, lekker verfrissend of zo. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ga ik zeker eens aanschaffen zodra ik ze in de schappen zie liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt erg lekker! Normaal drink ik altijd gewoon water, maar met een smaakje is ook niet verkeerd natuurlijk. Ik vind alleen dat spa rood altijd een bitter nasmaak heeft, dus hoop dat het bij deze anders is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne review! Klinkt heel erg lekker! En ideaal natuurlijk dat er geen calorieën in zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd niet zo van Spa rood, dus deze zijn niet voor mij weggelegd. En eigenlijk vind ik kraanwater ook wel prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt wel lekker! Ik ben dol op water met smaakjes; vooral bosbes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw hee, die grapefruit smaak lijkt me lekker!!

    PS. Ik heb je genomineerd voor een Liebster award en volgens de regels moet ik je dit vertellen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me heerlijk! Die ga ik snel proberen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou wel van water met een smaakje. Deze lijken me erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt goed! Spa & Grapefruit lijkt me het lekkerst van de twee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt heerlijk! Ik hou echt van pompelmoes, zeker in de zomer inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me lekker voor de zomer, ik drink gewoon echt uitsluitend water dus hier ben ik wel benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.