UA-37194977-1

14.3.15

Hippe zadelhoes

Hier in Nederland kennen we het allemaal: die vervelende, regenachtige dagen. We maken het allemaal mee dat we door een regenbui moeten fietsen of lopen, op een nat zadel moeten gaan zitten of dat we geen gebruik kunnen maken van ons handige mandje op onze fiets omdat het regent. Maar daarvoor bestaat Hipinderegen.nl. Zij verkopen alles wat je fietsritje of looptocht door de regen stukken leuker maakt. Ze verkopen regenjassen en -broeken, paraplu's, super hippe regenlaarzen (zelfs Dr. Martens look-a-likes!) en accessoires zoals zadelhoezen, fietskrathoezen en regenhoeden. Ik review een zadelhoes.

Ik heb gekozen voor deze zadelhoes met de naam Red airmal.
Dé originele zadelhoes waar je blij van wordt: altijd droge billen en een trendy blikvanger in het fietsenrek. Deze zadelhoes is voorzien van een handig anti-diefstallint.

Ik vind de print enorm leuk! Het heeft poststempels, bloemetjes, vlinders, handgeschreven tekst en nog veel meer kleine details. Dit romantische printje past goed bij me.

De zadelhoes is voorzien van een anti-diefstallint. De bedoeling is dat je je zadel eraf haalt, deze om de stang van je zadel doet en de zadel er vervolgens weer op zet. Zo zit het lintje om de stang heen en kan de zadelhoes er dus niet afgehaald worden (tenzij de dieven gereedschap mee hebben genomen om je zadel er af te halen (dat lijkt me sterk...) of toevallig een schaar mee hebben). Super handig! De meeste zadelhoezen hebben dit niet. De zadelhoes heeft een goede kwaliteit. Ik heb al eerder een (heel goedkope) zadelhoes gehad, maar deze was kwalitatief gezien slecht: er kwamen scheuren in en het plastic ging als het ware van het printje af. Dat zou bij deze zadelhoes van Hipinderegen niet gebeuren. Het is gemaakt van sterk materiaal en ik ben er bijna zeker van dat deze hoes heel lang mee gaat.

En zo zit de zadelhoes op m'n fiets. Cute!


De zadelhoes heeft niet de meest perfecte vorm voor mijn zadel, maar daar zit ook wel weer een voordeel aan. Doordat dit een vrij brede zadelhoes is, past hij in principe om elk zadel heen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij niet past als je een groot zadel hebt. Handig! Oh, en de hoes heeft ook nog een bijpassend regenhoedje (bekijk hem hier). Een vrolijker ritje door de regen kan bijna niet!

De prijs van de zadelhoes is €9,95 en inclusief verzendkosten €13,91. Het is niet heel erg goedkoop, maar de kwaliteit van de hoes is daarentegen erg goed.

'We love people who smile when it's raining' - Hipinderegen.nl

20 opmerkingen:

  1. Leuke review! Ook handig met dat lintje, dan raak je hem ook niet kwijt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zadelhoes. Ideaal met zo'n lint erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk printje! Het lijkt me wel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en originele review! Ik vind het een leuke zadelhoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed herkenningspunt van je fiets! CUTE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel erg vrolijk uit en super handig dat die antidiefstal is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hoes! Ik heb een tijdje terug ze zelf wel gemaakt. Altijd handig om je fiets terug te kunnen vinden als je een mooi hoesje erom heen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke zadelhoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook zo een hippe zadelhoes!! Wat is ie leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is ie van www.bikecap.com. Daar zie je zo nog veel meer leuke hoesjes met print. Ook voor je fietskrat trouwens!

      Verwijderen
  10. Heel leuk! Ik fiets zelden dus heb hem gelukkig niet nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel leuk en vrolijk uit! Zit ik dan met mijn saaie zwarte.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan inderdaad ongelooflijk handig zijn haha. Leuke print!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd! Ik heb een kijkje genomen op die site, wat een mooie paraplu's ook! Wel erg prijzig, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.