UA-37194977-1

9.3.15

We don't love beer anymore

Mijn twee huisgenoten en ik doen er vrij veel aan om ons studentenhuis gezellig aan te kleden. Zo hangen er vlaggetjes bij de trap, zijn er allemaal quotes op de trap geplakt en heeft elke deur een kleine, kleurige vlaggenslinger. Ook in de keuken hebben we iets ter opsiering, namelijk deze poster. Deze poster hing er al voor wij alle drie in het huis kwamen. We hebben hem nooit weggehaald omdat het anders zo leeg leek aan de keukenwand, maar echt mooi vonden we hem niet. Toen we posters.nl ontdekten, werd het toch echt tijd om dat rare ding weg te halen en een andere, leuke poster een plekje te geven in de keuken!

De poster zat in een pakketje, net iets groter dan de poster zelf, opgerold in het plastic. Zo is de poster het best beschermd. Door het pakket dat eromheen zat kon de poster overigens ook niet beschadigd worden. Er geldt op Posters.nl de regel 'Voor 17:00 besteld, morgen in huis'. Op je bestelling hoef je dus niet lang te wachten, wat een groot pluspunt is. De prijs van de poster is €8,95 en inclusief verzendkosten €14,90. Dat valt ontzettend mee!

Zoals je kunt zien is de kwaliteit erg goed. Hij lijkt eigenlijk precies op de foto zoals hij stond op de website (link). Geen wazige fotokwaliteit, gewoon een poster van goede kwaliteit zoals het hoort.

Daar hangt ie dan: onze nieuwe geliefde poster! We vinden alle drie Despicable Me echt geweldig en ik denk dat er met ons vele anderen zijn die dezelfde mening delen. De kleuren zijn heel mooi en passen goed bij onze keuken. De poster hangt aan de muur door een handig ophangsysteem: de posterstrips. Je kunt je poster tussen beide posterstrips schuiven en door middel van een draadje van het bovenste posterstrip hangt de poster dan aan de spijker. Je kunt de poster natuurlijk ook in een wissellijst doen. Het is maar net hoe jij het zelf het mooiste vindt.

De afmeting is 61 x 91,5 cm. Voor onze keuken is het de perfecte grootte. Posters.nl heeft buiten deze geweldige poster die bij ons in de keuken hangt natuurlijk nog veel meer andere posters in verschillende maten en kleuren. Ze hebben echt enorm veel aanbod in (kunst)posters, maar ook in canvassen, muurstickers, vlaggen, wandplaten en fotobehang. Als je toch liever iets hebt met een eigen foto, kun je dat ook bestellen. Ik ben enorm tevreden over deze webshop!

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en grappige poster! Vrolijkt de boek meteen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige poster. Om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke poster! Ik vind het wel echt een verbetering haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah wat een super leuke en lieve poster! Miniionsssssss!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke poster! Een stuk beter dan degene die er hing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah die minions! Super leuk, daar word je gewoon vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat een geweldige poster! Die zou ik ook wel een plekje gunnen in huis, heel cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem zoo leeuk! Heel vrolijk en inderdaad veel beter dan de vorige! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaaa, die poster is inderdaad wel een stuk leuker. Al was die eerste ook wel grappig;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhh deze is superleuk!! Haha, ik hou van Minions! Een stuk beter dan jullie oude bierposter, haha!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke poster! Maakt je huisje net toch iets gezelliger!
    Liefs Shop It and Pop It
    Ps. Op onze blog staat vanaf vandaag een winactie online!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Het artikel komt morgen online op onze blog.
    Liefs Shop It and Pop It

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een super leuke poster! Een stuk beter dan die andere als je het mij vraagt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die poster is echt super leuk, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supertof! Ik zat toevallig net te kijken op Etsy voor posters, maar ik denk dat ik deze website ook eens een bezoekje zal brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke poster! :) Ziet er gezellig uit. :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.