UA-37194977-1

7.3.15

Mijn favoriete Instagrammers #1

Ik ben een enorme fan van Instagram. Ik denk dat Istagram de app is die ik het meest gebruik op mijn mobiel. Ik kan uren rondzwerven op Instagram. De laatste tijd heb ik een paar hele leuke accounts ontdekt die ik graag met jullie wil delen.

De instragram van @blusshop hoort bij een (beetje te overpriced) boetique, namelijk http://blushshop.ca/. Ik vind de kleding ervan erg leuk, maar nog leuker vind ik hoe de eigenaresse het heeft ingericht en haar kleding en interieur fotografeert. De stijl is echt geweldig!

@malin_dahl is een 19-jarig meisje uit Noorwegen. Ze heeft ook een blog, maar ik vind haar Instagram toch wat leuker. Ze fotografeert van alles, wat het lekker gevarieerd houdt. Ik volg haar al een tijdje en ze begint nog steeds niet te vervelen!

De tekeningen van @paintwithpen zijn echt té leuk. Eline maakt en verkoopt kaartjes van 13 x 13 cm. Super leuk om op je kamer te hangen of als cadeau te geven.

 Sharon Kim van @thepinkdiary heeft er echt oog voor hoe je foto's op de bepaalde Instagram-manier (if you know what I mean) kan maken. Ik probeer het zo vaak, maar ik ben daar een enorme faal in. Ik kan echt genieten van haar foto's, en om het nog beter te maken: ze heeft ook een blog waarin ze zulke foto's plaatst. Jep, ik ben fan!

Dit waren nog lang niet alle Instagram accounts die ik met jullie wil delen. Binnenkort komt er een Mijn favoriete Instagramers #2!

Wie zijn jouw favoriete Instagrammers? 
Bron beginfoto: weheartit.com

33 opmerkingen:

  1. Wauw, leuke accounts zeg! Ik moet zegge dat ik Instagram steeds minder leuk vind worden, ik spendeer mijn tijd liever op youtube.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke accounts. En wat heb je trouwens een ontzettend leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke accounts! Ik kende ze allemaal nog niet dus ik ga ze eens opzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige accounts! Ik ben echt verslaafd aan instagram! ♥ Leuke blog heb je trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plaatjes, altijd leuk om zo meer Instagrammers te leren kennen. The Pink Dairy is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende ze allemaal nog niet. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk. Ik zit ook dagelijks op instagram ben der eerlijk gezegt aan verslaaft.
    maar ja wat wil je als de mensen zo leuke foto's posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oee paintwithpen is echt heel erg leuk en origineel!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige feed hebben ze! Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke instagrammers! Ik zie mooie foto's voorbij komen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg Malin ook, dankzij jou. Ze maakt hele leuke foto's inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk artikel! Ik volg de eerste twee ook, superleuk! Die van Thepinkdiary ben ik gaan volgen, dat vind ik ook super leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie accounts die kende ik nog niet :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, allemaal super mooie 'feeds'. Kende er nog geen een.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke instagrammers

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke accounts noem je! Ik volgde deze zelf nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke posts vind ik dit altijd!
    theblushshop volgde ik al, maar thepinkdiary is nu een volger rijker ;-)

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben EINDELIJK met Instagram begonnen dus ik ga deze accounts misschien wel volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben echt verslaafd aan Instagram en vind het super leuk om nieuwe accounts te volgen. Deze kende ik allemaal nog niet, maar ze zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kende er nog geen enkele van maar ik ga snel eens kijken. Het zien er leuke accounts uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Instagram is zo verslavend! Leuke accounts

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke Instagram accounts, ik kende ze nog helemaal niet maar ik ga zeker even kijken. De foto's zien er namelijk prachtig uit! Ik ben ook echt Instagram verslaafd.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. love love love those all photos!<3

    anyway mind to follow each other dear? let me know if you want:)
    follow me and i'll follow you back xoxo

    http://paramitadana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zijn echt leuke accounts! Ik kende ze allemaal nog niet, maar wauw mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, zeg! Die tekeningen van @paintwhitpen zijn echt te leuk en schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OEHH ik ga ze volgen, wat een fijne accounts. Thanks for sharing! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke post, ik weet weer wie ik moet volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Altijd leuk zulke artikelen. Ik hou er van om nieuwe instagram accounts te ontdekken. Ga ze nu meteen allemaal bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.