UA-37194977-1

28.2.15

Scandinavisch interieur

Ik ben gék op het Scandinavische interieur. Dit interieur wordt vaak gekenmerkt door zijn rustige en functionele uitstraling. Er is oog voor detail en er wordt gebruik gemaakt van strakke lijnen. Qua kleuren is wit eigenlijk altijd de basis. Dit is immers de makkelijkste kleur om te combineren, wat gebeurt met grijstinten, pastelkleuren of zwart. De vloer is meestal van (uitgeschilderd) hout. Vooral het rustige, zwart-witte spreekt me aan. Deze heerlijke interieurfoto's kan ik daarom niét niet met jullie delen!























Bronnen: weheartit.com
tumblr.com
http://casaschwanck.tumblr.com/

Wat vind jij van dit interieur?

31 opmerkingen:

  1. Ik hou van zulk interieur. Ik zou mijn kamer precies zo inrichten. Je hebt echt hele mooie foto's uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk vind ik strak interieur prachtig! Ik wou dat mijn kamer er zo uitzag, witte muren met zwarte meubelstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk interieur. Ik vind de vetplantjes in dit soort interieurs altijd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love it! Ik heb de inrichting van mijn woning ook hierop geïnspireerd.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Prachtig :) Mijn vriend en ik willen binnenkort gaan samenwonen en met zo een interieur zou ik héél blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw inderdaad geweldig mooi! Heerlijk ruimtelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So fresh and so clean! Ik hou er ook van. Wit met grove houtstukken is een heel mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi altijd! Zelf vind ik het ook super leuk als er nog wat extra kleuraccentjes inzitten. :) Wit is nogal wit. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooie interieur inspiratie ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig. Ik hou hier ook echt van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw geweldige inspiratie! Ik heb zelf ook veel wit in huis..I ♥ it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dit is echt een prachtige inspiratie! Super mooi en rustgevend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er strak en modern uit maar ik mijn voorkeur gaat naar donkere meubels

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het er heel mooi uitzien!
    Love,.Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaaah love it! Dit zouden precies de plaatjes zijn ik die op pinterest zou opslaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel fraai! Ik deel je liefde voor Scandinavische interieurs!
    Ik houd niet zo van veel poespas en nutteloze dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele fijne inspiratie dit!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo mooi! Ik hou van wit en zwart en houttinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit soort interieur is echt mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijne inspiratie! Heel handig, zo vlak voor een geplande make-over van mijn huisje :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als ik kon, zou ik een aantal van deze foto's copy pasten in m'n eigen huis. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hou hier zo erg van! Ik hoop dat mijn huis er later ook een beetje zo uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig! Helemaal mijn ding. Strak, modern en een tikkeltje landelijk.

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind scandinavisch blogs stiekem eigenlijk soms nog best leuk om door heen te kijken :) Mooie interieur hebben ze ook altijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel mooi uit! Ik vind vooral het strakke in combinatie met zo af en toe wat knusse accenten wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jaaa, prachtig dit! Ik hou van de uitstraling, strakke lijnen en details.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Whoaaa, wat een prachtige foto's! Ik vind ze allemaal prachtig. Ik hou zelf ook wel wat van huiselijke dingetjes in huis maar dit vind ik echt geweldig. Goede inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind dit echt super mooi! Ik hou wel van veel wit in je interieur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, dat ziet er wel heel mooi uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.