UA-37194977-1

24.2.15

Shoplog Primark, Forever21, Subdued en Pull&Bear

Het was weer tijd voor een flinke shopbeurt, besloten Marleen en ik. Na twee en een halfuur rijden waren we eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming: de Primark in Almere. Na daar twee uur gespendeerd te hebben was het tijd voor een andere verre stad. En in welke stad vind je de leukste winkels? Precies, onze grote hoofdstad Amsterdam. Voor ons als Groningse dorpsmeisjes is dit echt een shopparadijsje. Ik kwam daarom ook met flink wat tassen terug.

Kleding:

Het enige kledingstuk dat ik bij de Primark heb gekocht: deze blauw-gestreepte top. Ik vond de Primark qua kleding best tegenvallen. Maar gelukkig kwam ik deze tegen! 

Deze gestreepte 3/4-mouwen top van Subdued zat zo lekker dat ik hem wel mee moest nemen. Dat hij is de sale was speelde natuurlijk ook een grote rol in deze aankoop (zulke sale-impulsaankopen heeft iedereen toch wel?).

Deze graphic tee van Pull&Bear kon ik ook niet laten liggen. Op de paspop stond hij zo leuk dat ik hem maar meegenomen heb. Zoiets is te combineren met een spijkerjasje of een blazertje, maar zonder iets eroverheen zou ik hem denk ik niet dragen. Oh, vergeet de statementketting niet! Wat ik heel leuk vind aan dit T-shirt, is dat de tekst en het plaatje echt to-taal niet op elkaar aansluiten. 

Dit vest van de Pull&Bear had ik eigenlijk niet eens gepast toen ik hem kocht. Ik had eerst de zwarte variant aan, maar ik vond dit kleurtje toch net wat leuker voor de lente.

Bij de Forever21 kocht ik deze blauwe blazer. Het heeft een beetje een oversized model wat ik wel stoer vond. Met de broek die ik aan heb lijkt het voor geen meter, maar ik denk dat het heel leuk is met een zwarte broek of rok. 

Deze zwarte blouse kocht ik een dag later na het shoppen in het dorp. Ik heb hem gekocht bij de Leads, maar hij is van Only. Ik vind 'm heel simpel en netjes, maar ook girly door de kraaltjes. Ook weer leuk onder een spijkerjasje of blazer.

Schoenen:
Deze hakken van de Primark kon ik niet laten liggen. Ik ben totaal geen ster op pumps, maar op schoenen met een dikkere hak en een bandje kan ik prima lopen. Ik kan niet wachten tot het weer wat beter wordt en ik deze schatjes aan kan trekken!

Accessoires:
ALTIJD als ik aan de kassa sta bij de Primark, word ik als een malle geprikkeld door alle leuke dingetjes die bij de kassa liggen. Deze geurkaars stond naast de kassa waar ik afrekende, dus schoof ik deze zonder enig pardon bij mijn andere aankopen. Gelukkig vind ik het niet erg om nog een paar (of best wel veel...) geurkaarsen op voorraad te hebben.

Ook al weet ik dat de riempjes van de Primark niet lang mee gaan, neem ik toch altijd een paar mee. Kijk hoe leuk die linker is!

Sokken met cupcakes, sport footies en panty's: altijd handig! Ook eens leuk om dingen te kopen die je écht nodig bent. ;)

 Ik was nog een kleine tas nodig voor het shoppen, dus deze tas van de Primark nam ik ook mee.

Maar... toen was ik bij de Pimkie en zag ik deze. Dit tasje is net wat simpeler en kleiner, dus ik vond hem leuker. Dan maar beide!

De kledingfoto's zijn van slechte kwaliteit, sorry daarvoor. Ik ben hard op zoek naar een goede camera die niet al te duur is. Heeft iemand een tip? Let me know!

38 opmerkingen:

  1. Nais! Shirt met cactusjes is erg leuk en de schoenen zijn top. De handtassen zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij hebt even lekker wat geshopt. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Amsterdam is voor mij al ver weg, laat staan voor iemand uit Groningen. Hoeveel geld moet je dan wel niet neertellen... Heel leuk dat je het toch gewoon doet, en gelukkig ben je geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, vooral je tasjes vind ik super leuk! Ik heb ook nog een klein tasje nodig, en degene die je bij de Primark hebt gekocht is precies het tasje wat ik zoek haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhh, heerlijk geshopt zie ik! Mijn favorieten zijn echt de graphic tee van Pull and Bear en de blazer van Forever21. Nu heb ik zin om gelijk naar de stad te hollen (hoewel ze hier beide winkels niet hebben in Breda... boohoo)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke aankopen! En wat doe je me aan... Ik heb een twee-à-drie-maanden-niet-shoppen deal met mezelf. En laat ik nu net in dat shopparadijsje wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen :) Vooral die hakken van Primark en die handtassen vind ik echt zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke spullen heb je gekocht, die schoenen zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke aankoopjes! Zeker goed geslaagd zeg.
    Het shirtje met die cactussen vind ik echt geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingen heb je gekocht! Ik vind je blauwe blazer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt mooie aankopen gedaan ♥ ik wil ook shoppen in amsterdam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen. Vooral de blouse van de only!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha heb je ook nog even de Leads geplunderd. Wel een leuke top hoor! Ik vond het supergezellig :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke shoplog, je bent goed geslaagd zo te zien :) Ik zie dat ik weer is naar de Primark moet, die sokken zijn schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat cactus shirtje vind ik toch wel echt super leuk! Ik zou hem ook zo meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verschrikkelijk leuke items, i love the bag from Primark! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie aankopen heb je gedaan zeg en zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind vooral je tas van Primark heel leuk! Een tip kwa camera, ik zou je aanraden om eens op marktplaats rond te snuffen misschien vind je daar iets interessants

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke aankopen zeg! Dat shirt van Pull & Bear is zo leuk! En wil je een goede compactcamera? Dan kan ik je de Canon SX600 HS aanraden, maar als je een spiegelreflex wilt zou ik voor de Canon 1200D gaan, die is ook niet zo duur en wel goed! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die graphic tee van Pull & Bear is echt superleuk! En de tas van de Primark is ook zeker iets wat ik zou kunnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee wat een tof shirt van Only! Ik hem hem in het bordeaux rood ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke aankopen zeg! Dat cactus tshirt is echt te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoeveel kostten de schoenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind je schoenen en riempjes van de primark erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oehh , zou je me willen laten weten hoe hoog de hak is van de primark schoenen? super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke aankoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De primark schoenen zijn prachtig! Die zou ik ook onmiddellijk kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat shirtje van Pull&Bear is echt leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke kleding, ben al een tijdje niet meer bij de Primark geweest. Binnenkort maar weer eens snuffelen

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.