UA-37194977-1

15.2.15

Outfit of the life

Iedereen kent het begrip 'Outfit of the day' natuurlijk wel: de outfit die je die dag draagt. Maar stel je voor: je moest één outfit kiezen die je voor de rest van je leven zou moeten dragen. Welke outfit zou je dan dragen?


Streepjes. Ik ben dól op streepjes T-shirts. In mijn kast hangen daarom ook veel van zulke T-shirts. Ook hou ik heel erg van graphic tee's (T-shirts met tekst erop), maar als ik zou moeten kiezen tussen deze twee, zou ik kiezen voor streepjes.
Spijkerjasje. Een spijkerjasje kan voor elk seizoen. In de zomer is het waarschijnlijk te warm, maar dan kun je hem gewoon uitdoen. Ik vind een spijkerjasje net iets stoerder dan een blazer en net iets lieflijker dan een biker jack. Als ik een jasje zou moeten kiezen om die voor de rest van mijn leven te dragen, zou ik dus voor het spijkjasje gaan!
Zwarte skinny jeans. Ik draag eigenlijk alleen maar skinny jeans: ze zitten lekker, sluiten mooi aan en lijken daarom mooi(er dan een loszittende broek). En om een kleur te kiezen die overal bij past, ga ik natuurlijk voor zwart.
Witte all stars. Ik ben zelf een enorme sneakerfan en all stars zijn de meest simpele. Ik vind witte all stars bij een zwarte broek en een spijkerjasje het mooist staan. Plus ze lopen lekker!

Wat zou jij dragen als je voor de rest van je leven dezelfde outfit moest dragen? Als je het laat zien in een blogpost: stuur me het linkje! Ik ben heel benieuwd. 

25 opmerkingen:

  1. Haha de outfit is inderdaad echt wat voor jou! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow moeilijk één outfit voor de rest van je leven. Eerlijk gezegd denk ik dat ik ook voor zoiets zou gaan, lekker praktisch haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit, maar wat een moeilijke keuze! Ik denk dat ik zelf zou gaan voor een rokje met iets lekker simpel erop. Ja, dat wordt hem, haha! Heel erg leuk! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een outfit voor de rest van je leven pfoe! Lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou niet kunnen kiezen! Haha, veel te veel leuke kleding. Maar als het echt zou moeten zou ik voor mijn one piece gaan, zit lekker haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nee ik ga hier geen antwoord op geven. Ik weiger. Dit mag je niet vragen. lol.

    Ik ben gek op strepen, horizontaal of verticaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lastig! haha dan zou ik denk ik voor all black gaan, lekker neutraal X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg lastig! Ik denk dat ik dan een high waisted jeans zou dragen met een crop top of een simpel shirt. Oke nee ik kan niet kiezen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow dat is moeilijk kiezen, maar ik denk dat ik in ieder geval voor een zwarte yogalegging zou kiezen (zit zo lekker comfy en ziet er best oké uit).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou zelf ook enorm veel van sneakers :D All Stars zijn dan ook wel mijn favoriet :3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig idee! Ik zou een rokje met een hempje dragen en een blazertje. Met vans!
    Maar welk rokje.. Pfoeh geen idee, lastig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eigenlijk denk ik dat mijn outfit wel overeen zou komen. Maar dan met een simpel zwart vestje ipv die spijkerjas haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben zo dol op all stars.. Ik koop ze elk jaar weer.
    Vind ze veel te leuk!
    Leuk berichtje!
    Liefs Iep
    mevrouw-iep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lastige vraag zeg! Ik zou denk ik voor zwarte enkellaarsjes met hak gaan sowieso en verder voor een outfit met laagjes, zodat ik door wat uit te doen toch nog verschillende looks kan creëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit, ik denk dat als ik altijd hetzelfde zou moeten dragen, dat ik ook voor zo iets zou gaan. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke outfit!
    Ik zou gaan voor een jurkje met een blazer en een legging.
    Als het warm is kan de blazer uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik denk dat ik voor ongeveer dezelfde outfit zou gaan. Simpel, maar stoer, just the way I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een origineel artikel!
    Ik heb echt geen idee... Het zou wel comfortabel moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha hele goeie keus Jolet! Lekker comfortabel. Leuk artikel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke outfit ♥ voor de rest van je leven met één outfit, pfoeh..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha super moeilijk om te kiezen welke outfit je voor de rest van je leven zou dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha super leuk post idee! Mijn outfit zou een skinny jeans zijn, met simpele gympen en een leuke zwart grijze trui :) Maar als ik 60 ben zou ik vast wat anders dragen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Poeh moeilijk hoor, maar vind jouw outfit erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.