UA-37194977-1

18.1.15

Vijf rare feitjes


Iedereen heeft zijn eigen rare trekjes. De een kijkt nog steeds High School Musical op haar 32e (ik denk dat ik ook zo'n eentje word..) en de ander houdt er van om gekieteld te worden onder haar voet. Zo heb ik ook mijn rare trekjes en deze wil ik graag met jullie delen.

Ik ben bang voor vlinders.
En ja, dit is serieus. Welke gek is nou bang voor vlinders? Nou, ik! Ik was als klein kind een keer met m'n gezin naar de dierentuin geweest en daarbij ook in de vlindertuin. Ik ben er huilend weer uitgekomen. NOOIT MEER! Als ze gewoon in de tuin rondfladderen en ver van me vandaan zijn, vind ik het geen probleem dat ze er zijn. Maar als ze dichterbij komen, is het tijd om weg te rennen. Wat de meeste mensen hebben met wespen, heb ik dus met vlinders. Ook close-up foto's van vlinders kunnen me al rillingen geven.

Ik kan slecht tegen tentamens.
Als er weer een toetsperiode aankomt, ben ik ongeveer twee weken van tevoren totaal in de stress. Het helpt me dan wel om een planning te maken, maar die stress blijft bijna wel een week hangen. Dus tentamens: stay away please (want ik ga er ook nog eens heel veel chocola van eten)!

Ik lach veel te hard als mensen vallen.
Met lachen om home video's kun je me één van de gelukkigste personen op aarde maken. Het is niet dat ik geen medelijden heb met de vallende mensen, maar het ziet er gewoon enorm grappig uit. Laatst zat ik in de bus en die stopte ineens uit het niets. Daardoor schoot een meisje van haar stoel af, viel ze naar voren en lag ze op de grond. Gelukkig kon ze er zelf wel om lachen. Op dat moment heb ik me wel enigszins stil gehouden, maar toen ik thuis was en de gebeurtenis aan m'n huisgenoten vertelde, stonden de tranen bijna in m'n ogen.

Van kleine voorwerpen word ik helemaal blij.
Ken je de mini's van de Albert Heijn nog? Ik heb ze bijna allemaal gespaard. Ik kan het niet uitleggen, maar ik word zó blij van die kleine producten. Ik vind het schattig en leuk tegelijk. Ook monstertjes die veel op het full-size product lijken vind ik ge-wel-dig.

Ik kan heel veel met mijn gezichtsspieren.
Hè, wat bedoel je daar nou mee? Nou, ik kan gezichten trekken die andere mensen niet kunnen. Ook kan ik mijn neusvleugels en oren bewegen, maar ook mijn beide wenkbrauwen. Ik kan mijn lippen schreef zetten en ik kon ooit op mijn tong fluiten. Als we het toch over rare trekjes hebben, ik kan ook mijn duim in en uit de kom 'knakken'. Ach, ieder z'n ding!

34 opmerkingen:

  1. Haha, leuk artikel! Ik vind vlinders juist schattig, vooral als ze mooie kleurtjes hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, als mensen vallen kan ik mijn lach ook niet inhouden, al heb ik wel medelijden met hun! Ik vind het altijd zo vies om te zien als iemand zijn/haar duim in/uit de kom knakt, brrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke feitjes! Ik kan zelf ook niet goed tegen tentamens, alleen ik ga van de stress juist minder eten, omdat ik dan de hele tijd met zo'n gevoel zit alsof er een steen in mijn maag ligt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha grappig om te lezen! Mijn vriend kan ook zijn duim in en uit de kom knakken! :p
    Mijn bovenste vingerkootje van duim plooit heel ver door naar achteren zeg maar, vinden mensen vaak ook vies!

    Ik vond je blog nog maar net, maar volg je nu op Bloglovin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahw hoe kun je nu bang zijn voor vlinders?
    Ik heb nu ook tentamens en heb echt vreetbuien die echt niet normaal meer zijn, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap nou echt niet hoe je bang kunt zijn voor vlinders haha, zelf vind ik ze zo mooi! Maar iedereen heeft natuurlijk zijn angsten.
    Leuk artikel om te lezen!
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen! Ik heb ook de slechte eigenschap te gaan lachen als mensen vallen:P X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahah, echt leuk om te lezen! Ik lach soms ook iets te hard als mensen vallen, soms heb ik het zelf niet eens door!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog wel een leuke foto waar je er goed mee voor de dag komt! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha leuk artikel! Ik kan zelf ook slecht tegen tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik werd helemaal blij van de wk hamsters afgelopen jaar.. de hele auto hing vol :) Leuk lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, jij bent echt de enige persoon ter wereld die bang is voor vlinders denk ik, zo grappig :-) Ik zou die gezichtsuitdrukkingen van je wel eens willen zien trouwens. Video or it didn't happen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben een maand voor mijn tentamens al aan het stressen :P En ik kan ook zo lachen om domme mensen. Vooral lachen om homevideo's. Daar kijken mijn vader en ik graag naar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, wat een grappig lijstje. Ik zou je best wel eens in actie willen zien met je gezichtsspieren ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahhh wat een super leuk lijstje! Mij kun je ook echt gelukkig maken met die home video's, ik kan echt blijven lachen als ik het filmpje al 100x heb gezien haha! Vlinders zijn trouwens ook niet mijn favoriet, als ze maar niet in de buurt komen vind ik het prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk om te lezen.! ik ken niemand die bang is voor vlinders, tot nu dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk artikel! Ik vind het ook super grappig als andere mensen iets stoms doen!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook bang van vlinders!! Iedereen lacht me'r altijd mee uit, maar ik vind het afschuwelijke beesten. Van ver weg... oké, maar ze moeten niet in mijn buurt beginnen rondfladderen. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je zou een video moeten maken over die rare gezichtsdingen die je kan, is bijzonder, interessant en eigenlijk ook best knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk deze feitjes. Je bent inderdaad de eerste die ik hoor die bang is voor vlinders ;-) ik ben erg juist helemaal gek op haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te lezen! Op vakantie hebben wij een vlinder van heel dichtbij gefotografeerd en sindsdien vind ik het eigenlijk wel een 'eng' beestje. Het mooie zijn natuurlijk de prachtige vleugels maar het lijfje alleen? brr..

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat grappig om te lezen! Dat met die duim kan ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk om te lezen. Bang voor vlinders? Die zijn juist prachtig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk artikel! Bang zijn voor vlinders vind ik wel een beetje apart haha, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Van dichtbij zien ze er inderdaad niet meer zo mooi en schattig uit namelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bang voor vlinders, haha wat grappig! En met die kleine voorwerpen kan ik je helemaal gebruiken, ik wil ze ook altijd hebben! Leuke blog heb je.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahahaha nummer 3 is zo herkenbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahaha wat een geweldig lijstje! Liefs Valery

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super leuk artikel! die minis van AH zijn toch ook fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.