UA-37194977-1

10.1.15

Mijn overpriced wishlist


Sinds ik student ben en op kamers woon, moet ik beter op mijn geld letten. Daarom is het voor mij moeilijker geworden om grote aankopen te doen. Natuurlijk heb ik niks te klagen omdat ik nog altijd leuke, betaalbare spullen kan vinden. Maar, a girl can dream, én a girl can have an overpriced wishlist. Dus bij deze: mijn wishlist waar ik toch maar wat harder voor moet sparen! 

Zoals jullie vast wel eens hebben gemerkt, geeft mijn huidige camera erg slechte kwaliteit. Sowieso is het voor mijn blog wel handig om een goede camera te hebben, maar ook hou ik van reizen. Ik zie altijd de prachtigste foto's voorbij komen van andere mensen, maar dat is voor mij helaas niet mogelijk met de camera die ik nu heb. Zelfs mijn mobiel heeft een heel slechte camerakwaliteit. Ik wil al heel lang een goede (spiegelreflex)camera, maar waarom zijn ze zo duur?

Iphones zijn zó mooi, zó fijn en handig in gebruik, maar tegelijkertijd ook zó duur! Ik zou heel graag de iPhone 5S of 6 willen, maar een los toestel is heel erg prijzig. Voor een telefoon heb ik dat er gewoon niet voor over. Er zijn genoeg telefoons zijn die qua snelheid net zo goed zijn. Maar ach, als het uit zou kunnen, had ik allang een los nieuw toestel gekocht. 

Ik kan wel uren over deze tas praten. Het formaat is ideaal, de vorm is ideaal, hij is simpel maar zo chique. Oh, wat wou ik graag zo'n Michael Kors tas hebben zoals op het plaatje. Op het moment denk ik nog in de H&M-tassen prijsklasse, maar als ik een vaste baan heb, ga ik sowieso zo'n tas kopen. Dreams

Op zich valt het nog wel mee hoe duur Daniël Wellington horloges zijn vergeleken met bijvoorbeeld Michael Kors horloges (die trouwens ook héél mooi zijn), maar ze blijven duur. Ik heb op het moment een heel leuke horloge van de Kijkshop die me maar €20,- kostte. Daar kun je 8 horloges voor kopen of één Daniël Wellington. Voor mij is de keuze dan snel gemaakt.

Op zich zijn wimperextensions niet heel duur om één keer te zetten, maar het probleem hierbij is dat je het steeds bij moet houden. Ook voor deze behandelingen moet je betalen. Als je dit berekent in een jaar, ben je redelijk veel geld kwijt. Helaas ben ik niet gezegend met een stel lange, volumineuze wimpers en zouden deze extensions mijn oogopslag veel mooier maken. Hierbij geldt ook weer: als ik een vaste baan heb, laat ik deze waarschijnlijk wel zetten en laat ik ze ook bijhouden. 

Een pilotenbril van Ray Ban is ook iets wat ik al heel lang wil, maar veel te pricey vind. Zo heb ik een look-a-like gekocht op de markt voor €3,- die mijn ogen ook beschermt voor de zon. Maar ja, eerlijk is eerlijk: zo'n merkje op de zijkant van de bril maakt de bril net wat exclusiever. En daardoor voel jij je ook net wat exclusiever.

Als ik toevallig ineens de jackpot win dan zou ik het ook zeker niet laten om even op een shopping spree te gaan bij de Hollister, Abercrombie & Fitch, American Apparel, Brandy Melville, Victoria's Secret en de wat duurdere, maar leuke zaakjes. Wat zou ik blij zijn na afloop als het toch niks uitmaakte voor mijn portemonnee. 

Ik heb één MAC product (Please Me, de lipstick) en die bevalt me super goed. Op zich zou ik mezelf nog wel een keer willen trakteren op een lipstick, maar het zou toch veel leuker zijn als je er dan ook meteen een foundation, concealer, blush, bronzer, oogschaduwpalette en een highlighter bij zou kunnen kopen? Helaas blijft het voor mij nu voor eenmalige inpulsaankopen wat MAC betreft.

Ik heb het geluk dat mijn vader enorm van reizen houdt en dat ik (voornamelijk door hem) veel steden van de wereld heb gezien. Barcelona, Parijs, New York, Londen, Los Angeles en nog veel meer steden kan ik van mijn lijstje afstrepen. Toch lijkt het me leuk om zelf de mogelijkheid te hebben om veel te kunnen reizen. Er zijn nog genoeg dingen die ik heel graag wil zien! 

Wat zijn de dingen die jij graag wilt hebben maar die op het moment wat te duur zijn?

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lijst heb je gemaakt! Ik ben nog net iets te jong om een vakantiejob te hebben, dus op de ouderwetse manier: sparen met mijn zakgeld. Sparen lukt me opzicht wel, maar toch zijn er net zoals jij zei, dingen die echt duur zijn! Over de iphone heb je echt gelijk, zoveel geld voor een gsm, dat is het gewoon niet waard. Reizen zou ik ook graag eens willen doen! Leuk artikel! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw er is zo veel op je wishlist wat ik ook wil!
    De MK tas, het horloge, de iphone.. Ohhh nog zo veel ''nodig'' hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat leuk! Vrijwel dezelfde smaak! Ik kan je zeggen, zelfs met een vaste baan is het ook sparen geblazen voor mij. Maar ik vind het wel leuk om zo'n doel voor ogen te hebben. Heel leuke blog heb je trouwens, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke wishlist! Ik zou ook graag een handtas van MK hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah allemaal zulke mooie items! Ik wil ook graag meer van mac, ik heb nu alleen lipstikcs maar ik wil ook graag een blush of highlighter <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik heb ook een veel te dure wishlist, hahaa. Die tas is inderdaad echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook heel graag een goede spiegelreflex camera. Ik ben daarom ook druk aan het sparen, maar sparen duurt helaas best wel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dromen mag altijd toch? Je hebt er echt leuke dingen tussen zitten.

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat we veruit dezelfde (dure) dromen hebben! We zullen nog even moeten wachten tot als we geen arme studenten meer zijn ;-)
    Doe jij trouwens mee met mijn winactie??
    Liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik herken mij zo erg in deze lijst, behalve de handtas van MK wil ik precies hetzelfde, haha wat erg om dat te merken dat ik dit wil. Leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw wishlist komt aardig in de buurt van de mijne! Michael Kors, iPhone6, dat horloge: I want that too!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik deel eigenlijk op heel veel punten je mening! Ik zou ook wel een hele mooie MK tas willen en meer MAC lipsticks en vooral ook meer willen reizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke wishlist. Ik zou die tas van MK ook echt heel graag willen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een spiegelreflex staat ook op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat alles wat jij hier schrijft ook op mijn wishlist staat, haha! Enkel heb ik al een iPhone 5S (tweedehands welliswaar, zo bespaar je weer een deel!) en een Michael Kors tas (gekregen van mijn vriend, ook erg handig ;) )
    Hele mooie keuzes dus!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeh, jou wishlist geld ook voor mij haha. Een tas van micheal kors en z'n camera, I like <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tsja, een spiegelreflexcamera is inderdaad flink duur. Ik heb lang er tegen aan zitten hikken, maar ben nu zooooo blij dat ik 'm (met korting) gekocht heb. Je hebt er zoveel plezier van, het wordt nog leuker om te fotograferen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuke wishlist! ik heb er al veel afgevinkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie wishlist! Die michael kors tas is wel echt een beauty x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke lijst, ik ben ook op zoek naar een nieuwe (betere) camera, maar ze zijn allemaal zo duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben volgens mij niet de enige die het met je eens is over die spiegelreflex! Een goede camera is zo fijn! En oh ik wil ook heeel erg graag een mooie mac lipstick, het liefst een donkerrode wauwie!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke wishlist! Ik ken het hoor, een dure smaak hebben.. haha!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super herkenbare wishlist! Ik wil ook heel graag reizen ♥
    Ik heb de canon eos 600D en ik moet zeggen dat ik hem héél erg fijn vind! Echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat trio lipsticks van MAC is prachtig ... Om over het horloge van Daniel Wellington nog maar te zwijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke droom wishlist! Vooral een MK tas lijkt mij ook hemels om te hebben <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahah, leuk lijstje en wat schrijf je er leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.