UA-37194977-1

4.1.15

Tumblr inspiration #3


Het is weer tijd voor een nieuwe tumblr inspiratie post! Ik word altijd blij als ik dit soort artikels van andere mensen zie (tumblr feels) en stiekem ben ik een beetje trots op mijn eigen tumblr (nog meer tumblr feels). Een tumblr kan een persoon vaak heel goed omschrijven en dat is iets wat mij van tumblr erg aan staat. Het is net zoals een blog: degene laat zien wat zich bezig houdt, of het nou make-up is, fashion, creativiteit is en ga zo maar door. Bij tumblr laat je (vaak) alleen puur plaatjes zien, en zelfs daaruit leer je een mens 'kennen.'






















Hoe was jullie vakantie trouwens? Mijn vakantie was heel druk, maar ook heel leuk. Ik heb het heel druk met mijn studie (vandaar die weinig posts, I'm sorry!) en daarom heb ik in deze vakantie veel samenvattingen en opdrachten gemaakt. Ook ging ik naar Italië samen met mijn ouders en opa en oma om mijn zus te bezoeken. Mijn zus heeft voor ongeveer 4 maanden gestuurd in Bergamo, een gezellig stadje in het pizzaland. Hier vierden we kerst. Leuk om een keer kerst te vieren in een ander land: maak je het ook een keer wat anders mee! Ook zijn we nog naar Milaan geweest om te shoppen, maar ik heb helaas niks gekocht. Eenmaal thuis ging ik weer verder voor school en met werken. Helaas is morgen de vakantie alweer voorbij, en jeetje wat gaat dat snel. Het wordt dan ook tijd dat ik mijn goede voornemens ga uitvoeren: meer sporten en gezonden eten (origineel!). Hebben jullie nog goede voornemens?

19 opmerkingen:

  1. Soms ben ik echt jaloers over hoe mensen een simpel iets op de foto krijgen..
    Wat een prachtige inspiratie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's zijn dit, erg fijne inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, dit zijn hele mooie foto's! Fijne inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne plaatjes!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspiratie! Leuke intro heb je trouwens geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inspiratie! En wat gaaf dat je in de vakantie in Italië was!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe inspiratie! Echt mooie plaatjes om naar te kijken :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke leuke foto's! Vooral de bruine tas mét inhoud! Ik wist niet eens dat je naar Italië was. Zo leuk! We moeten heel snel eens bijkletsen:) Heb je nog wel hetzelfde nummer? Volgens mij is mn berichtje niet aangekomen namelijk.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's, zeg. Was het leven maar altijd zo perfect als het eruitziet op Tumblr.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oow er komen echt mooie plaatjes voorbij ik ben verliefd op het plateautje met chanel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke inspiratie! Af en toe zou ik sommige items zo fotogeniek op de foto willen krijgen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken deze struggles ook wel. Hoewel ik nog in het mijn-ouders-betalen-alles tijdperk zit, kan ik ook niet de hele American Apperel winkel leeg shoppen. Zelf heb ik twee MAC producten, daarvoor telde ik 30€ neer. Iep!
    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's heb je uitgezocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.