UA-37194977-1

17.11.14

Hello new shoes!


Zwarte enkellaarsjes kunnen altijd. Toen ik deze schoenen zag in de Scapino was ik meteen verkocht: die moest ik hebben! Benieuwd over welke laarzen ik het heb?


Oh, hello beauty's! Deze zwarte enkellaarsjes zijn net iets anders dan simpel door het geblokte patroon aan de voorkant en de twee gespen. De zool is redelijk dik en stroef en dus ideaal voor de winter. De binnenkant van de schoen is ook erg fijn. Ik kan hier makkelijk een hele dag op lopen of staan! 

Wat ik een groot voordeel vind, is dat de punten van de schoenen niet zo puntig zijn. Ze zijn mooi rond en dat vind ik de perfecte vorm.

Deze enkellaarsjes kosten normaal €69,99. Ik had ze gekocht toen de actie 'Tweede artikel €1,-' gaande was. Mijn moeder heeft ook nog een nieuw paar gekochtdus uiteindelijk betaalde ik eigenlijk maar de helft! Winning!

20 opmerkingen:

  1. Wow, superleuke schoenen! Altijd mooi meegenomen , zo'n korting ;-).
    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bikerboots! Love them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn heel erg leuk en inderdaad als je het zo samen doet zijn ze zeker niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal niet duur als je ze voor de helft van de prijs kon scoren!
    Stoere laarzen. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, die quote is super leuk! En toffe schoenen, is helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke enkellaarsjes! Dat patroontje is inderdaad erg leuk! Stoere schoenen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke laarzen voor de winter...cool!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh ze zijn zo leuk! Zwarte laarsjes zijn áltijd handig :) En heel fijn dat je ze voor de helft mee mocht nemen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die €1,- actie van de Scapino is zó fijn. Wat een korting heb je dan! Hele mooie laarzen heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow ze zijn echt mooi! en gelukkig heb je ze voor minder kunnen scoren :D

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.