UA-37194977-1

4.11.14

Shoplog Primark, H&M, New Look en meer


Een tijdje geleden heb ik met mijn vriend geshopt in Rotterdam. We gingen voornamelijk heen omdat we weer flink wilden inslaan in de Primark, maar als je er dan toch bent, sla je natuurlijk de rest van het centrum niet zomaar over. Ik ben weer goed geslaagd! Benieuwd wat ik allemaal heb gekocht?



Dit fluffy vest (hij is overigens echt su-per warm, heerlijk!) kostte €15,- bij de Primark.

Dit vest kwam ook van de Primark weg en kostte €17,-

Deze jumpsuit van de H&M is niet iets wat ik snel zou kopen. Ik zag hem, was verliefd en dacht: waarom ook niet? Met een spijkerjasje/blazer en panty en laarsjes is dit een super leuk item! Hij kostte €24,99.

Ik was nog op zoek naar een lekkere warme pyjamatop tot ik deze zag hangen in de Primark voor €8,-. De tekst is zo waar.

Dit soort topjes vind ik altijd handig te combineren met blazers, vesten of spijkerjasjes. Hij was bij de New Look eigenlijk €11,99, maar omdat ik een studentenkaart had kon ik 10% korting krijgen en was ie €10,79.

 Ik sport altijd in oude hemdjes of T-shirt die ik niet meer mooi vind. Ook vind ik een katoenen stof niet zo fijn om in de sporten. Vandaar dat ik een sporttop bij de H&M voor €14,99 kocht. Een top dat echt bedoeld is voor sporten is veel fijner dan wat ik gewend was!

 Dit setje van drie theedoeken voor €3,50 kon ik echt niet laten liggen bij de Primark. Hoe leuk zijn ze?!

Ook deze statement ketting van de Primark ging voor €6,- mee naar huis. Ik vind hem echt gaaf!

Deze geurkaars in de geur Amazon Lilly ruikt echt heerlijk. Hij kostte €1,50 bij de Primark.

Natuurlijk komt er ook een minikerstboom te staan in mijn studentenkamer, en daarvoor mogen minikerstballen niet ontbreken! 27 stuks voor €2,- bij de Primark.

Om de muur van de trap naar mijn kamer in mijn studentenhuis wat op te vrolijken, heb ik deze mini vlaggenlijn bij de Albert Heijn gekocht voor €0,99. Het ziet er echt heel vrolijk uit, zo'n slinger bij de trap! 

Deze bordjes met tekst kon ik ook niet laten liggen toen ze in de aanbieding bij de Xenos waren voor €0,99. Ik heb twee meegenomen: een heb ik aan een vriendin gegeven en de ander heb ik zelf beschilderd met lichtroze verf.

Dan heb ik nog een enorm leuk tasje van MyLittleShop. Het is een nep suède tas met franjes in een taupe kleur. Hij is super handig voor als het centrum in gaat maar niet zo'n grote tas wil meesjouwen. Ik ben er heel blij mee! Hij is op de site niet meer verkrijgbaar, maar wel in een karamelkleur die misschien wel net zo leuk is (klik). Deze is nu afgeprijsd naar €19,95.

Wat vind je van m'n aankopen?

23 opmerkingen:

  1. Leuke shoplog!
    Die jumpsuit is prachtig!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal leuke aankopen! die theedoeken zijn inderdaad te leuk om te laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fluffy vest heb ik ook alleen dan in een andere kleur. Ik ben dol op die vesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekocht! wil je een kijkje nemen op mijn blog?

    www.itsfashionx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Vooral de jumpsuit en de bordjes met tekst van Xenos! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jumpsuit van de H&M is echt super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Dat fluffy vest is heerlijk. En ik heb ook een van de Xenos schilderijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen! Die vesten van de Primark zijn én goedkoop én super fancy. Die lijstjes zijn ook mooi. Leuk dat je eentje geschilderd hebt! Zo creëer je iets wat niemand anders heeft.

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke dingen! Je bent klaar voor de kou! Ik heb je genomineerd voor de liebster award :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik vind die jumpsuit echt heel erg tof!
    Vooral hoe je het beschrijft met jasje & panty enz. zie ik het helemaal voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt super leuke items geshopt! Vooral die lijstjes, so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankopen, ik vind die fluffy vest superleuk! Zelf zoek ik zo nog eentje.
    Rotterdam is trouwens een zalige stad!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je veel leuks gekocht. Heerlijk zo'n dagje shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke dingen heb je gekocht! Dat fuzzy vest is ook zooo leuk!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat eerste vest van de Primark heb ik ook,
    hij is zo fijn, kan overal bij en zit oh-zo-lekker haha!
    &Zo creatief ben ik dus niet,
    want dat was de reden waarom ik in de eerste instantie niet op het AMFI was aangenomen haha,
    gelukkig mocht ik toch AMFI doen en ben ik mijn creativiteit enorm aan het ontwikkelen.
    Wel lief van je, bedankt voor het compliment! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zwarte fluffy pull wil ik ook zoooo graag! Ik had ongeveer dezelfde al bij New Look gespot en denk wel dat ik hel binnenkort ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke aankopen, vooral die vesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. omg die h&m jumpsuit! was die er nog maar :(

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.