UA-37194977-1

22.10.14

Sleek Vintage Romance palette


Vorige maand, op de dag van mijn verjaardag, lag er een klein pakketje op de trap van mijn studentenhuis. Zo snel mogelijk liep ik naar mijn kamer om het pakketje te openen. Daarin zag ik deze beauty liggen: het Sleek Vintage Romance palette, gekregen van mijn zus die nu in ItaliĆ« zit. Wat kent ze me toch goed! 

Ik vind de verpakkingen waar de palettes van Sleek in zitten altijd zo mooi. Vrolijk, maar ook chique. 

De kleuren van het palette vind ik echt prachtig. Er zitten in totaal 12 kleuren in, waarvan 2 matte en 10 shimmer. Je hebt goud/bruin-, paars- en blauwtinten. De namen van dit palette hebben allemaal te maken met steden. Zo heb je Pretty in Paris, Marry in Monte Carlo en Love in London. Ik vind het echt origineel! Ook is het palette lekker compact. Hij is niet al te groot en past prima in je tas. En een spiegeltje komt altijd wel van pas!  

 Bovenste rij

Onderste rij

Zoals je kunt zien is de pigmentatie erg goed. De textuur van het oogschaduw is zacht en een beetje aan de poederige kant, maar dat maakt de kleuren makkelijk te blenden. Wel heb je vaak met dit soort oogschaduw last van fall-out.

Ik ben helemaal fan van het palette! De kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn makkelijk te blenden. Je kunt hier erg mooie looks mee maken!

Mijn palette komt van The Make Spot voor €9,99, maar je kunt hem onder andere ook verkrijgen op Misslipgloss.

Wat vind jij van dit palette?

20 opmerkingen:

  1. Lief van je zus. Wat een mooi palette - erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kadootje van je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe toevallig: Ik heb net vandaag mijn review ook online gezet! Ik vind het echt een mooi palette! Lief van je zus ook. Ze komt bijna terug toch? Of is ze alweer in Nederland? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjuchtttt helmaal "in Luv"op dit prachtige palette...zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, super mooi palet. Er leuke kleuren voor de winter. Helaas niet helemaal geschikt voor mij, maar mezelf verlekkeren met jou foto's kan altijd ^^

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh heel mooi palette!
    ik wil ook echt eens mijn eerste sleek product aanschaffen. De pigmentatie is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi palette! Ik wil ook snel eens iets van sleek aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wauw! Ik wil zo graag een sleek product aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren en de pigmentatie ziet er ook super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh lala, ja, die swatches zien er inderdaad veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit palette heb ik ook in mijn bezit en vind hem ontzettend goed, net als alle andere Sleek palettes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou echt van sleek! Ik heb het bad girl pallette en die is echt heel fijn. Deze ziet er ook super uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, I like! Ik zit al een tijdje te azen op dit palet en deze review overtuigt mij nog meer. Ideaal kerstpalet dit! Aanstaande zaterdag ga ik naar het I Love Beauty Event, misschien dat ze hem daar verkopen!

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marry in Monte Carlo is echt een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.