UA-37194977-1

15.10.14

Elf producten


Het merk elf staat bekend om haar goedkope, maar kwalitatief goede make-up. Je hebt er al make-up en make-upkwasten vanaf €1! Ik review drie producten. Een mascara, een lipstick en een jumbo eyeshadow stick. 

e.l.f belooft dat deze mascara zorgt voor dikkere, vollere en langere wimpers die bovendien mooi en natuurlijk ogen. De unieke formule klontert niet en droogt snel, zodat de kleur de hele dag houdt zonder vlekken of uitlopen.


Wat ik verrassend vond aan de mascara, is dat het stuk waarmee je de mascara vasthoudt tijdens het aanbrengen langer is dan waar de mascara 'in zit'. Dit is wel een handigheidje, want zo heb je een goed grip op het borsteltje. Het borsteltje is rond en handig in gebruik. Ik vind hem heel fijn! 

De mascara geeft mijn wimpers absoluut lengte en volume. Hij separeert mijn wimpers goed en is niet klonterig. Ik ben enthousiast over deze mascara! De lenghtening & volumizing mascara kost €4,-.


Deze natural mineral lipstick in de kleur Barely Bitten belooft de lippen te hydrateren en een langdurige zachte, natuurlijke kleur te geven. Al e.l.f's minerale make-up is op 100% minerale basis zonder parabenen, conserveringsmiddelen of chemische kleurstoffen.

De kleur is heel chique. Het is overwegend rood, neigend naar bruin. 

De foto is met flits gemaakt, daardoor valt de kleur net wat lichter uit dan hij in het echt is. De echte kleur is ongeveer een mengsel van mijn swatch en foto. 

De lippenstift heeft een zachte textuur, waardoor het aanbrengen makkelijk gaat en de lippenstift fijn aanvoelt. Na een drink- of eetmoment moet je de lipstick wel een beetje bijwerken, maar dat is niets nieuws. Deze lipstick kost €5,-.

De Jumbo Eyeshadow Stick in de kleur French Lace is een creamy oogschaduw en bevat vitamine E om de gevoelige huid rond de ogen te voeden.

Het aanbrengen van de oogschaduw gaat in ieder geval heel soepel. De stick geeft snel pigment af en het gebruik van een eyeshadow stick vind ik zelf erg fijn.

Op mijn hand in het licht ziet de oogschaduw er erg mooi uit. Het is een lichtgoud shimmer kleur.

Hier heb ik de oogschaduw op. Zoals je kunt zien is de oogschaduw op de leden niet erg gepigmenteerd, maar laat een subtiele gouden glans achter. Ideaal voor natural looks, maar daar blijft het ook bij. De Jumbo Eyeshadow Stick kost €2,50.

Ik ben vooral over de mascara en lipstick te spreken. Van de Jumbo Eyeshadow Stick had ik meer verwacht, maar het is alsnog een prima product. Alle producten kun je vinden op www.eyeslipsface.nl.

Heb jij wel eens iets van e.l.f geprobeerd?

21 opmerkingen:

  1. Vooral de lipstick vind ik erg mooi!
    Super subtiel kleurtje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe leuke lipstick! Ik ben dol op de producten van elf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie producten, vooral de mascara ziet er goed uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de mascara lijkt mij wel erg prettig...zelf heb ik een aantal producten van elf en ik gebruik ze met veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had nog nooit gehoord van dit merk! Ga er is op letten in de winkels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie producten! Eens wil ik ook nog bestellen bij elf !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lipstick is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijken me erg fijne producten :)! Die mascara geeft een heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die mascara lijkt mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De lipstick is echt mooi van kleur! Heb zelf ook een paar e.l.f. lipsticks en vind de formule zeker oke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie producten :) Ik heb nog niks van Elf, het ziet er goed uit. De prijzen zijn ook echt super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er mooi uit! Ik heb het Jumbo Pencil ook in die kleur. Heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie producten! Vind de lipstick je echt goed staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De swatch van die lipstick vind ik echt verschrikkelijk. Niet de foto hoor, maar de kleur. Op je lippen is hij echter super mooi! Vrij natuurlijk. I like! Ik moet ook gauw maar eens bij ELF gaan kijken in de webshop. Ik hoor er altijd veel goeds over.

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.