UA-37194977-1

2.10.14

Winactie: win een portemonnee van My Little Shop!


MyLittleShop.nl is een webshop waarbij je de laatste mode in huis kan halen. Het doel van MLS is om leuke kleding betaalbaarder te maken. Soms is MyLittleShop tot wel 80% goedkoper dan andere webshops voor exact dezelfde items! Kijk, daar maak je meiden zoals wij blij mee! En wat nog leuker is: ik mag een portemonnee weggeven! 

MyLittleShop verkoopt natuurlijk niet alleen portemonnee's. De shop verkoopt ook kleding en accessoires als armbanden, kettingen, horloges, tassen, hoedjes en veel meer. Er is genoeg aanbod! 

De portemonnee die je kunt winnen heeft niet één patroon, maar twee. De ene kant heeft wat fellere kleuren dan de andere. De twee kanten maakt de portemonnee uniek: zoiets zie je niet vaak!

De rits van de portemonnee is goud. De binnenkant van de portemonnee is enorm handig. Het heeft genoeg vakjes voor pasjes, kleingeld en briefgeld.

Ook past je mobiel er in, ideaal! 

Wat moet je doen om dit juweeltje te winnen?
- Mij volgen op Bloglovin' 
- De Facebookpagina van MyLittleShop liken 
- Een reactie plaatsen met daarin je e-mail

De winnaar wordt bekend gemaakt op 15 oktober. 

27 opmerkingen:

  1. Leuke win actie!
    Die portemonnee is erg leuk! Zeker dat er aan beide kanten een ander patroon is!
    Wow, 80% goedkoper dan andere webshops? Dan is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm schattige portemonee! Uniek met die twee verschillende patroontjes.
    Ik volgde je al op bloglovin en heb mylittleshop geliked op facebook ( Kyra Raadschilders). Mijn e-mailadres is raadschilderskyra@Outlook.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige portemonnee! Lief dat je deze weggeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een inhoud zeg. Ga even in de shop neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie, maar ik heb al een hele fijne, dus ik sla hem even over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke win-actie ! Ik sla deze even over omdat ik al zo iets heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke portefeuille! Leuk patroontje

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Fijn dat een mobi erin past, altijd handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg gaaf!. Leuk ook met die kleuren echt uniek en hij lijkt me super handing want er past lekker veel in


    Ik heb alles gedaan onder mijn volledige naam

    funky_django@hotmail.com

    groetjes,

    Cheyenne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie! Ik ga hier alleen niet aan mee doen, omdat ik je nog niet zo heel lang volg. Dan lijkt het net alsof ik alleen op je site komt als er wat te halen valt. Maar ik ga zeker eens op de site van MLS kijken!

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Ik heb al zo'n printjes portemonnee dus ik sla over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke winactie! ik heb laatst zelf een nieuwe portemonnee gekocht, dus ik doe niet mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke actie, zo leuk met al die gezellige kleurtjes,, ik doe heel graag mee, en volg je op bloglovin en Mij little shop op facebook...
    Groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke portemonnee! Zelf heb ik er al veel te veel dus ik sla even over. ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke portemonnee! De indeling is ook handig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Ik sla de actie wel over, want ik heb al een goede portemonnee. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke winactie. Ik sla 'm even over, maar wil iedereen veel succes wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele leuke winactie maar ik sla hem denk even over!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie ruime portemonnee! Ik heb zelf net een nieuwe, dus ik skip deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.