UA-37194977-1

25.9.14

LOOkX Eyeshadow


LOOkX komt weer met een nieuwe fall/winter trendcollectie. Deze collectie is speciaal gericht op echte fashionista's: want ook make-up is fashion, omdat zij inspeelt op de laatste trends. Het is belangrijk om de juiste kleuren make-up te combineren met je de kleuren in je wintergarderobe. LOOkX speelt hier op in en heeft prachtige nieuwe producten aan hun nieuwe lijn toegevoegd met de populairste kleuren voor dit najaar. De nieuwe LOOkX collectie fall/winter staat voor rustig, stijlvol en chic. Ik review het oogschaduwpalette van deze lijn. Benieuwd?

Het oogschaduwpalette kent drie (van de vier) prachtige, nieuwe "special effect" oogschaduws. De linker oogschaduw, Fashionista, en de rechter oogschaduw, Goldenglobe, bestaan uit een combinatie van drie kleuren en texturen. Ook heb ik in mijn oogschaduwpalette de kleur Catwalk, dit is een paars-lila kleur. Er is nog een vierde kleur, genaamd Smokey, en dit is een bruine kleur.

De oogschaduws zitten in een handig en klein palette. Ideaal om mee te nemen! Ook zit er een klein spiegeltje in, wat altijd van pas komt als vrouw-zijnde.  

Op de swatch kun je heel goed het effect zien van de combi-kleuren. Je ziet drie verschillende kleuren die toch in elkaar overlopen. De kleuren zijn prima gepigmenteerd en hebben een zachte, wel korrelige structuur. Dit is verder geen probleem, want hierdoor zijn de kleuren makkelijk te blenden.

Bij deze ooglook heb ik Fashionista (de roze combikleur) op mijn bewegend ooglid gedaan, in mijn acradeboog Catwalk (de paarse kleur) en in mijn ooghoek en onder mijn onderste wipperrand de kleur Goldenglobe (de bruine combikleur). De kwaliteit van mijn camera is niet optimaal, want in het echt zien de kleuren er net wat intenser uit. 

Ik ben erg tevreden over het palette! De kleuren zijn erg mooi en de textuur van de oogschaduw maakt het geheel makkelijk te blenden. De oogschaduws zijn per stuk €7,75 en het palette zelf (zonder oogschaduws) kost €7,75. Als je één oogschaduw wilt, kost een palette hier voor €3,25. De prijs-kwaliteitsverhouding is dus prima. Je kunt het palette binnenkort op LOOkX.nl vinden.

37 opmerkingen:

  1. Wat mooi met die 'swirls' erin :-) De pigmentatie vind ik maar zo zo, maar de kleuren zijn op zich erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit wat een mooie kleuren x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn niet helemaal mijn kleuren, maar de look die je ermee gemaakt hebt is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat super gaaf zo een ogenschaduw met meerdere kleuren. Ook tof dat je het ook echt ziet als je het op hebt :)
    Mooie subtiele look heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, handig palette is dat! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes! Die op je ogen zit is heel mooi zacht :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie look gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi palette met leuke kleuren! Ik vind de paarse kleur in het midden echt prachtig! Echt ideaal voor de herfst inderdaad! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi palette, de oogschaduws hebben een superleuk patroontje!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je er tevreden over bent. Het ziet er ook mooi uit :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goede pigmentatie hebben de oogschaduws!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de pigmentatie niet echt geweldig, maar de kleuren zijn wel erg mooi voor de herfst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleuren allemaal! Echt een heel erg leuk palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw de kleuren zijn echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit palette ziet er super uit,mooie kleurtjes voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi palette en wat zitten er prachtige kleurtjes in zeg :) Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf palet zeg! Leuk dat de twee buitenste kleuren nog andere kleuren bevatten. Zo heb je een heel uitgebreid palet!

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een mooi palet zeg! Ik heb zelf nog nooit iets uitgetest van Lookx, maar ik moet zeggen dat ik deze kleuren er toch wel erg goed uit vind zien.. Echt super pigmentatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dit ziet er ontzettend mooi uit...wauww!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige tinten en wat staat de look die je ermee gemaakt hebt je mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi palette zeg! De pigmentatie is ook erg goed :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig palette met leuke kleurtjes!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hele mooie oogschaduw kleurtjes zeg! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.