UA-37194977-1

25.1.15

Music of the moment



Het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst mijn Music of the moment met jullie heb gedeeld. Tijd voor een nieuwe, up-to-date playlist!

Mark Ronson ft. Bruno Mars - Uptown Funk 

Kid Ink ft. Chris Brown - Hotel 


Joey Badass ft. Keisza - Teach Me 


OMI - Cheerleader (Felix Jaehn Remix)



Beyoncé - 7/11


Meghan Trainor - Lips Are Movin'

Fifth Harmony - BO$$

Becky G - Can't Stop Dancin'

Labrinth - Jealous

Kwabs - Walk (Official Video)

Olly Murs ft. Travie McCoy - Wrapped Up

Hozier - Take Me To Church

Sam Smith - Like I Can

Thinking Out Loud / I'm Not The Only One MASHUP (Sam Tsui & Casey Breves)
Best mashup ever

20 opmerkingen:

  1. Oh wow ik ken er maar één en dat is Beyoncé. Leuke playlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke nummers. Sam Smith is zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie nieuwe liedjes en ook hele leuke! De laatste van Sam Tsui had ik nog niet gehoord. prachtig! Nu kan ik weer mijn lijstje rustig aanvullen! :D Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist niet dat Beyonce een nieuw nummer had. Ik heb hem zonet opgezocht, hij is best leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uptown funk is een geweldig nummer! Ik kan het echt elke dag beluisteren zonder het beu te worden! Take me to church is ook zo'n nummer. Leuk om te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien! Ik luister zelf hele andere muziek, dus ik kende de meeste nummers nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa Uptown funk. Als die hier op de radio komt tijdens het koken gaan mijn vriend en ik serieus dansen haha. Dat Teach Me liedje vind ik ook heel tof, die kende ik nog niet! Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 7/11 en Uptown Funk ook écht heerlijke nummers. Leuk overzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beyoncé is echt de queen, 7/11 is echt dan ook een top nummer, het is echt zo een cool persoon. De clip is dan ook echt zo spontaan opgenomen.
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh zo leuke liedjes! Goede smaak heb je!

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heerlijke playlist, ik ben zelf vooral gek op uptown funk ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat een heerlijke nummers
    Uptown Funk is zo lekker <3

    Ik luisterde deze maand heel vaak GRL - Vacation
    niet nieuw ofzo maar echt een fijn nummer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke playlist!! Hozier is zoo goed :) En uptown funk & cheerleader vind ik ook erg fijn om te horen!

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hoop liedjes die ik nog niet ken, leuk!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.