UA-37194977-1

12.9.14

Herfstkriebels


Het zit er allemaal weer aan te komen: bladeren die van de bomen afvallen, lekker warm in huis zitten met een geurkaars aan terwijl het buiten regent zodat je wel je favoriete serie móét bekijken (hè, wat vervelend!) en een koudere temperatuur. Het is altijd jammer dat de zomer weer voorbij is, maar de herfst is zo erg nog niet. Het is namelijk weer tijd voor sweaters, vesten, skinny jeans en wat donkerdere kleuren. Met de leukste herfstcollecties ga je stiekem toch naar de herfst gaat uitkijken! 


De seizoentrends bij Esprit zijn de kleur grijs, gebreide jurken en rode ruiten.

Ik ben blij dat de kleur grijs in is. Deze kleur kun je namelijk zo goed opfleuren met accessoires als statementkettingen, oorbellen en armbanden. Dit item is daarom ook erg makkelijk te combineren. Maar ook als je de accessoires weg laat, blijft het een leuk shirt. Combineer het met een zwarte broek of spijkerbroek en het blijft lekker simpel, daar hou ik ook wel van! 

Ook gebreide jurken zijn erg makkelijk op te fleuren met bijvoorbeeld een riempje of accessoires. Een legging eronder en leuke (stoere) laarsjes en je look is af. Nu ben je lekker warm aangekleed en tegelijkertijd stylish. Hallo win-win situatie! 

In geen enkele kledingkast mag in de herfst de geruite blouse missen. Ik draag het zelf het liefst de blouse open met een wit, grijs of zwart T-shirt eronder, maar het is ook leuk om de blouse dicht te dragen en onder het kraagje een statement ketting te dragen. Of je laat ook de statement ketting weg, en stopt de voorkant van de blouse bij je broek in. Je kunt met een blouse zo veel kanten op! 

Deze booties passen onder elke herfst-outfit. Simpel, maar stoer tegelijk.

Met leuke kleding-items kom je de herfst toch vrolijk na je after-summer dipje door. 

Wat vind jij de leukste herfsttrend?

37 opmerkingen:

  1. Die boots zijn zo leuk. Eigenlijk een must-have in iedere kledingkast van een vrouw. Zo makkelijk te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede outfit vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik krijg ook al helemaal herfstkriebels, ik vind bordeauxrood echt een prachtige herfst kleur net als donkergroen en grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg al helemaal de herfstkriebels als ik nu in de winkels ga shoppen, er hangen zoveel leuke dingen altijd :D Ik wil nog een leuk jurkje en vind die rode heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke enkellaarsjes. Had totaal niet verwacht dat ze van Scapino zouden zijn. En ik ben echt fan van bordeauxrode kleding. Gelukkig komt die trend haast elk jaar weer terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk ook alweer uit naar de herfst! Vind het heerlijk om oversized truien te dragen enz. Ik ben blij dat de donker rode kleuren ook weer inkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik ga je ook even volgen op bloglovin' x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elke herfst opnieuw begint weer mijn zoektocht naar de perfecht. Comfortabel, maar ook vrouwelijk, basic maar ook interessant. En zonder gouden details, want ik draag nooit goud. Wellicht lukt het dit jaar eens...
    Grappig normaal zie je ook altijd weer veel bruin in de herfst, in de make up komt het in ieder geval wel terug. Maar misschien in kleding niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik krijg helemaal zin in de herfst, vooral de lange truien en de leuke laarsjes. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, mijn favoriete herfsttrend is toch wel de boyfriend coat.

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Booties = awesome! Zowel de lage als de hoge variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind grijs een héél leuke kleur en ben ook fan van de ruiten-trend. Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke items! Ik heb zelf ook zo'n blouse en ik draag hem met veel plezier. Ik hoop ook nog wat andere kleurtjes aan te schaffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yes! Simpele en stoere laarzen is wat ik altijd zoek voor in de herfst en winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie items allemaal! Die boots zijn echt leuk en jaa, geruite blousejes zijn ook al zo leuk, hihi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Laat de herfst maar komen!
    Ik volg je trouwens vanaf nu via Bloglovin.
    Mijn nieuwe link is ;: http://www.beautybloglaura.me

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kleur grijs maakt mij ook zo blij, helemaal gelijk heb je: makkelijk te combineren maar ook leuk opzich. Grijs is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kom op met die herfst! Ik ben gewapend met sjaals en warme truien!
    Ps. Ik geef een huge pakket weg op mijn site. Care to join?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De schoenen zijn erg leuk! Het jurkje vind ik ook super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk inspiratie artikel voor de komende herfst! Ik vind simpele kleuren als grijs ook altijd leuk om op te fleuren met accessoires etc. Met een simpele trui of top kun je gewoon zoveel kanten op! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik stond vanmiddag nog met een geruite blouse in mijn handen, maar heb hem laten hangen. Maar nu denk ik toch dat ik terug moet :-) Ik vind ze echt leuk met een statement ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben nooit echt fan geweest van de herfst, maar de artikels op de verschillende blogs maken me een beetje meer herfst-gezind :-) thanks! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke dingen, ik ben meer een zomerfan maar als het niet te lang duurt kan ik de herfst wel even hebben haha... Ik ben vooral gek op de bordeauxrode broeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke trends maar eerst hopelijk nog een nazomertje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.