UA-37194977-1

17.9.14

Gocustomized mobielhoesje


Het leukste aan mijn telefoon vind ik persoonlijk de hoeveelheid hoesjes die er omheen kunnen. Ik heb zelf de iPhone 4, en sinds ik deze telefoon heb, is hoesjes erbij kopen een kleine verslaving van me geworden. Als je zelf geen leuke hoesjes (meer) kunt vinden in de winkel of op de markt: waarom dan niet jouw eigen iPhone hoesje ontwerpen? Ik laat jullie mijn mening horen over het hoesje dat ik gemaakt heb bij GoCustomized. 

Ik koos voor de tekst 'Too sassy for you' dat omgeven is door een hartje en een licht-roze kleur. Ik vond het plaatje op internet en ik had geluk dat het plaatje qua scherpte optimaal was.

Zoals je kunt zien is de tekst totaal niet wazig geworden. De tekst en het hartje op het hoesje is precies hetzelfde zoals op de foto als het om scherpte gaat.

De afwerkingen van het hoesje zijn erg goed. Bij de camera is het cameragat erg netjes afgewerkt. Er steekt niks uit en de kleur is ook nog steeds lichtroze. De rand van het hoesje is ook goed afgewerkt. Ook hier steekt geen plastic uit en zijn de randen gewoon glad zoals het hoort.

Bij het ontwerpen van het hoesje kon je kiezen voor een doorzichtige, witte of zwarte rand. Ik heb voor de doorzichtige gekozen en vind het effect erg mooi. Wat je ook wel eens ziet wanneer je zelf een hoesje ontwerpt, is dat er een soort verlaginkje is van de achterkant naar de rand van het hoesje. Zelf vind ik dat niet erg mooi, en gelukkig is er bij dit hoesje ook geen sprake van.

Al met al: de kwaliteit van het hoesje is erg goed: het kan eigenlijk niet beter. Sinds ik hem heb, is hij niet meer van mijn mobiel af gegaan. I love it! 

Bij Gocustomized.com heb je niet alleen telefoonhoesjes voor de iPhone 4, maar ook voor je iPad, iPhone 5/6, Samsung, HTC, Huawei en nog veel meer. Je kunt kiezen voor standaardmodellen of zelf een hoesje ontwerpen. Neem eens een kijkje! 

32 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Mooi hoesje heb je ontworpen! Ik ga zeker eens een kijkje nemen!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je creatief! Leuk dat je dit ontwerp zo even uit je mouw schudt. Toevallig heb ik laatst ook een telefoon hoesje ontworpen voor Vanilles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dit zelf ontworpen hebt! Ook heel erg leuk om cadeau te doen aan iemand met een leuke tekst. Tnx voor de inspiratie :) Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Zelf heb ik echt een hoesje met 'flap' nodig omdat ik hem zo vaak laat vallen, haha…

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, leuke tekst. Ik heb helaas wel een hoesje nodig die mijn telefoon echt beschermd. Voor mijn telefoon zijn hoesje moeilijk te vinden ;( x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah tof! Vooral omdat dan niemand 'm heeft.
    Over 3 maanden ongeveer mag ik een nieuwe telefoon en ga dan tegen die tijd pas nieuwe hoesjes kopen. Even onthouden dus:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is erg leuk! Heel erg veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je zelf je hoesje kunt ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha wat een leuke tekst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Precies hetzelfde bij mij! Ik kom maar niet van de verslaving ''hoesjes kopen'' af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook net een nieuw hoesje, van RADYGO, om de straling te verminderen! Ik hou van simpele strakke hoesjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk hoesje, zeker die quote erop vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoesje heb je ontworpen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga direct even op de site kijken. Hij ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh ^^ echt super leuk! Zelf heb ik een Huawei Ascend p7, spijtig zijn daar minder hoesjes voor :(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat hij net zo mooi is als op internet! Gaaf ook dat je hem zelf ontworpen hebt. Dat lijkt mij ook leuk om nog eens te doen.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zo'n gecustomized hoesje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het een tof hoesje geworden! Ik vind de print die je hebt gebruikt echt gaaf, heel simpel, maar juist daarom heel classy. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.