UA-37194977-1

31.8.14

Foto op canvas van Webprint


Ik ben - zoals jullie misschien al wel weten - net op kamers. M'n kamer is nu nog best leeg en onpersoonlijk, en hoe kun je dat het beste oplossen? Precies: met foto's! Ik vind fotolijstjes erg leuk, maar ook canvassen kunnen niet in de kamer missen. Ik heb van Webprint.nl twee canvassen gereviewd. 


Bestellen op Webprint is erg gemakkelijk. Bij het kopje foto op canvas kun je kiezen uit verschillende groottes voor één foto of een collage.

Je kunt uit verschillende opties kiezen: het materiaal, de stand en het effect. Ook wordt er aangegeven hoe goed de kwaliteit is van de foto. Je kunt de foto draaien, vergroten of verkleinen. Je bent dus zeker niet beperkt als het om de keuze en opmaak van het canvas gaat! 

 De eerste canvas is een foto van (een stukje van) m'n familie en vriend. Mijn vader mist helaas op de foto, want hij maakt de foto. Het is een leuk aandenken aan Sinterklaas, toen m'n moeder plaksnorren had gekocht voor een familiefoto. Het formaat is 30 x 20 cm met een frame dikte van 2 cm, wat ik een perfect formaat vindt.

De rand van de canvas is niet wit, maar loopt door. Dit vind ik er veel netter uit zien.

Zoals je kunt zien is de scherpte van de foto matig. Dit werd wel aangegeven op de site, maar je blijft toch altijd de hoop hebben dat het wel mee valt. Van veraf zie je het totaal niet, maar van dichtbij merk je wel op dat de kwaliteit niet super is. Gelukkig bekijk je een canvas meestal van veraf, dus ik vind dit geen probleem! 

 De tweede canvas is van mijn (inmiddels overleden) konijntje Coco. Dit formaat is 20 x 20.

Zoals je kunt zien is deze kwaliteit echt geweldig. Je kunt haar snorharen duidelijk zien. Good job, webprint! 

Je krijg er ook nog een zakje bij met houten spietjes om de canvas strakker te houden en een ophanghaakje.

De verzending duurde ongeveer een week, dus je hoeft niet lang met smacht te wachten op het pakketje met de canvassen. Het is een dun pakketje waarin de canvassen beschermd zijn in plastic. 

De canvassen van Webprint zijn helemaal niet duur als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding. De canvassen kun je hier vinden: http://www.webprint.nl/wanddecoratie/foto-op-canvas/. Webprint biedt niet alleen canvassen, maar ook fotoalbums, kaarten, fotogeschenken (telefoonhoesjes, muismatten en nog veel meer), kalenders, agenda's en gewone foto's. Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op webprint.nl

37 opmerkingen:

  1. Wat leuk en wat een lief konijntje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai ja, da's precies echt wel goeie kwaliteit. En die foto van je konijn is superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel leuk, zo kun je je kamer echt persoonlijk maken en ziet het er ook nog eens heel gezellig uit, wel jammer dat de kwaliteit van de eerste foto wat minder is, maar de tweede is wel weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's (en wat een grappig idee die plaksnorren :)
    Zoiets geeft inderdaad meer sfeer aan je nieuwe kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke familiefoto!
    Schattig konijntje ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke foto's! Ziet er echt heel mooi uit! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is altijd erg leuk foto's op canvas. Heb er zelf ook 3 hangen ^^

    Ik heb trouwens jouw blog genomineerd voor de Liebster Award
    In deze link vind je de uitleg en de vragen
    http://livingalie-nl.blogspot.nl/2014/09/liebster-award.html
    Lijkt me leuk als je ze overneemt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie zo'n foto's op canvas! Ik heb er thuis ook eentje hangen en het geeft echt veel sfeer :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er erg mooi uit! De foto van sinterklaas is heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een foto op glas, waar ik ook echt gek op ben :D
    Canvas heb ik nog niet eerder gehad, maar lijkt me ook wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n foto maakt je kamer gelijk een stuk persoonlijker en gezelliger inderdaad, superleuk zo op canvas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede tip, handig! En wat een leuke foto's! :D ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk! Wat een mooie foto van je konijntje. Zo kun je haar een mooi plekje geven in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de kwaliteit best goed, zeker de tweede.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er goed uit hoor, leuke foto's ook! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! XO

    p.s. doe jij al mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke foto's heb je uitgezocht hiervoor. Deze fleuren je kamer vast wat op!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's! Zoiets is inderdaad perfect voor in een studentenkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en leuk! Ik geef vaak zoiets cadeau :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh zo'n schattige foto van je konijntje, een hele mooie herinnering :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah leuk om een paar foto's op canvas te hebben, dat konijntje is zo lief! Ik vind het altijd heerlijk mijn foto's te laten drukken. Op canvas is natuurlijk helemaal super. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat leuk zeg, geeft toch wat meer sfeer in de kamer. Ook enorm leuke foto's :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk! Ik heb ze laatst ook zo besteld, alleen dan bij de hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind dat altijd zo mooi foto's op canvas!
    Moet ik ook nog eens bestellen ;-)
    Goede kwaliteit ook!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb er veel losse foto's en visitekaartjes voor mijn blog besteld, fijne webshop! En het konijntje is zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie foto's zijn dat op doek. Ziet er prachtig uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.