UA-37194977-1

4.8.14

Room decor DIY's


Iets waar ik altijd naar op zoek ga om te doen als ik me verveel, is een DIY voor op m'n kamer. Het is niet alleen tijdverdrijf, maar het is ook leuk om iets op je kamer te zien wat jij hebt gemaakt en waar je dan stiekem enorm trots op bent. Aangezien het vakantie is en er nog steeds zeeën van tijd over zijn, deel ik met jullie mijn favoriete YouTube-videos van Room decor DIY's. Benieuwd?








Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Ga je eentje namaken?

50 opmerkingen:

  1. Ik ben vandaag ook lekker in mijn kamer bezig geweest! Deze dia's zien er echt gaaf uit. Die lege diptique kaarsjes zijn echt fantastisch trouwens. Zoiets lijkt me wel gaaf om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke diy's! Ik ga er zeker enkele uitproberen!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ga straks de filmpjes sowieso kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Meestal als ik me verveel maak ik een magazine, echt super leuk om te doen! Maar een diy voor op je kamer is ook heel gaaf. Ik ga denk ik afwisselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om te doen! Ik ben ook altijd creatief geweest, dus dit soort dingetjes vind ik ook altijd heel leuk om te doen. Af en toe je kamer veranderen is ook weer eens leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik ben zelf niet zo'n ster in DIYen, maar sommige van deze zien er wel makkelijk uit om te doen! :) Leuk artikel! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne inspiratie! Ik ben zelf niet zo goed in DIY's maar ik vind het er altijd wel heel leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Hier kan ik altijd wel inspiratie uithalen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook wel uren naar zo'n filmpjes op youtube kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel slecht in DIY. Ik vind hetwel leuk om altijd te doen! Maar inspiratie kan ik zeker uit deze filmpjes halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan ook wel uren naar dit soort filmpjes kijken! Krijg er altijd zoveel inspiratie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke inspiratie, ziet er zo ontzettend leuk uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke inspiratie en ideeën allemaal!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, wat leuk, zo'n artikel met filmpjes! Mijn kamer hangt al vol met allemaal foto's en plaatjes, maar dit soort filmpjes zijn heel leuk om te kijken als je bijvoorbeeld gaat verhuizen of je eigen huisje krijgt. Leuk, origineel artikel!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee om inspiratievideo's te laten zien! Ik ben op dit moment ook bezig met het versieren van mijn kamer d.m.v. diy, dus dit komt goed van pas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke inspiratie filmpjes! Ik hou wel van DIY projecten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk en creatief allemaal :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh net iets te laat! Ik heb maandag een grote opkuis/herorganisatie gehouden en alles een beetje geredecorated :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke DIY's staan ertussen, vind het altijd leuk om te zien hoe andere hun kamer zelf decoreren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien! Zorgt weer voor veel inspiratie! Ik heb laatst nog twee diy's gemaakt voor mijn kamer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waaauw wat een hoop filmpjes haha! Ik hou van DIY'en, ik ben zelf nu helemaal in de weer met spraypaint, ik wilde inderdaad ook nog mijn fotolijsten verven, net als in het eerste filmpje! Leuke inspiratie, ik ga er zeker een paar proberen!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke DIY's, ik moet er niet teveel naar gaan kijken, haha. Maar ze zijn altijd goed voor inspiratie :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke filmpjes! Krijg gelijk weer zin om de handen uit de mouwen te steken haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke inspiratie allemaal, interieur diy's zijn altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een handig artikel! Had ik net nodig. Super bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb je genomineerd voor Sunshine Blogger Award!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ahh wat een leuke DIYs! Helaas doe ik ze toch nooit :(

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke video's met DIYs, sommige kende ik al maar het zijn allemaal zulke leuke DIYs!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke DIY'S zitten erbij, ik vind zulke filmpjes altijd zo leuk om te zien..ookal doe ik ze soms helemaal niet, niks beter dan fijne inspo!

    Ik volg je nu op bloglovin, leuk blog heb je!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben nu bezig met heel mijn kamer te "verbouwen". Ik wil er echt alles uit hebben, en het opnieuw gaan inrichten, dan komen deze DIY's leuk van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is so so pretty! I love it!! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je kunt echt zooooveel leuke dingen op internet vinden <3 Leuke selectie!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.