UA-37194977-1

12.7.14

Op vakantie naar Italië, en daarna..?


Morgen is het zo ver: samen met m'n ouders en m'n vriend ga ik eindelijk op vakantie naar Italië! Eindelijk een strand, leuke dorpjes naast de camping, een campinggevoel en vooral: langdurige zon! Ik ben in totaal 3 weken weg (ik kom begin augustus weer terug) en kan daarom tot die tijd ook geen artikels online zetten. Na die tijd kun je natuurlijk wel weer artikels verwachten!  

Er verandert wel een aantal dingen in mijn leven na de zomervakantie. Ik heb dit jaar mijn havo-diploma gehaald en ga volgend schooljaar PABO studeren in Groningen. Ook ga ik op kamers. Dit is een grote stap voor mij, vooral omdat ik nog zo jong ben (ik word 16 september 17) en dus nog veel dingen moet leren wat 'op mezelf wonen' betreft. De reden dat ik op kamers ga is dat ik last van wagenziekte heb. Naar Groningen moet ik toch wel een uur en een kwartier heen rijden en een uur en een kwartier terug. In die tijd voel ik me dan regelmatig beroerd en het is voor mij veel verloren tijd. Ik probeer gewoon in het weekend nog thuis te komen, zodat ik niet helemaal weg ben van mijn ouders en vriendinnen die nog in het dorp wonen.

Ik wens jullie een hele fijne vakantie, en tot over 3 weken! 

29 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier op vakantie! En nog gefeliciteerd met je HAVO-diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne vakantie, geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier op vakantie. Drie weken Italië lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je bent afgestudeerd en veel plezier in Italië!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je diploma en hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd en een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je HAVO-diploma! Geniet van je vakantie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je naar Italië toe gaat, geniet ervan! En wat spannend al je plannen na de zomervakantie. Geniet voor nu nog maar lekker van alle rust <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk zeg ik ga volgende week maandag naar italie heb er zo'n zin in, drie volle weken aan het lago maggiore! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je vakantie! Heel veel plezier! En nog gefeliciteerd met je havo diploma!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oe heerlijk, geniet ervan!
    Misschien vindt je het leuk om mee te doen aan mijn win actie?
    WIN: €50 shoptegoed voor Winkelstraat.nl; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR Winkelstraat.nl GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geniet van jouw vakantie! Maar dat zal je waarschijnlijk wel doen ;)
    Wat staan er jou trouwens spannende dingen te wachten; veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier op vakantie en wat spannend dat je op kamers gaat. Ik kijk al uit naar je avonturen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hu?! Ik zie net dat ik al gereageerd had op dit artikel. *iklijdechtaangeheugenverliesdelaatstetijdoeps*

      Verwijderen
  14. Veel plezier op je vakantie, geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat onwijs leuk! Heel veel plezier :) . Of, nou ja, je bent er nu al en zult dit waarschijnlijk pas thuis lezen, maar ja, geniet ervan! :D

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van je vakantie! Ik heb ook net mijn havo-diploma gehaald, ik ga niet op kamers omdat mijn opleiding 10 minuten lopen is van huis ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.