UA-37194977-1

7.7.14

Mijn statement kettingen stash


Een sieraad wat ik vaak draag om m'n kleding wat op te fleuren of opvallender te maken, is de statement ketting. Ik heb er een aantal en het leek me leuk om die aan jullie te laten zien. Benieuwd?


De bekende schakelketting kon niet in mijn stash ontbreken. Ik draag hem alleen niet zo heel vaak, ik moet nog even goed uitvinden hoe ik hem leuk kan matchen met kleding die er bij past. Deze was van de Primark.

Deze ketting is op het moment mijn favoriet. Hij staat echt super leuk bij een simpele outfit zoals een spijkerbroek met een simpel wit T-shirt: een echte eye-catcher! Ook deze ketting was van de Primark.

Dit was mijn allereerste statement ketting. Ik heb hem toen heel veel gedragen, nu draag ik hem wat minder. Ook deze kwam van de Primark.

Deze ketting vind ik door de blauwe kleur erg leuk, net even wat minder simpel. 

 
Deze statement ketting draag ik erg veel. Zilver, spikes en steentjes: win! Hij komt van een winkeltje bij mij in het dorp.

Deze ketting heb ik laatst nog gekocht. M'n oog viel er meteen op en ik kon hem daarom niet laten liggen. Deze kwam van de Pimkie.

Toen ik zag dat deze statement ketting rond de 2/3 euro was (ik weet het niet precies meer) kon ik hem ook niet laten liggen. Ik draag hem vaak bij wat 'nettere' outfits (bijvoorbeeld een spijkerblouse met een zwarte blouse). Hij komt van de Kijkshop.

Ik ken veel mensen die deze ketting ook hebben. De bekende zilveren ketting met een soort van puntige langwerpige driehoekjes van de H&M. Ik draag hem heel vaak, maar dan wel met T-shirts met een hogere hals.

Ik heb een handige hertenkop die bedoeld is voor sieraden op de muur hanger voor m'n statement kettingen. Helaas is een stukje van het gewei afgebroken, maar alsnog vind ik het een leuke sieradenhanger. Deze heb ik heel erg lang geleden bij de Intertoys gekocht.

Draag jij vaak statement kettingen?

49 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind statement kettingen zo ontzettend leuk, maar zelf heb ik er nog maar eentje. Toevallig dezelfde als nummer 2 uit jou stash! Ik vind hem ook super mooi :) vooral door die pastelkleurtjes. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt een paar hele leuken tussen zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankje om langs te komen.
    Wat kettingen betreft ik draag er zelden eentje en dan zijn het er kleinere

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke kettingen heb je !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je mooie kettingen zelf heb ik er geen een. En ik zie dat je er een heleboel hebt ik vind 1, 2 en 8 heel erg mooi!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, je hebt hele mooie! Ik draag er af en toe ook één :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, super leuke kettingen! <3 Jouw favoriet is ook de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Prachtige kettingen ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooie kettingen ♥ de bloemenketting van de primark op de tweede foto vind ik echt prachtig.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kettingen! Ik ben zelf ook dol op statement kettingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een gave collectie! Ik draag zelf nooit van die statement kettingen, maar ik moet er toch eens aan beginnen zo te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ze zijn allemaal mooi en wat veel !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kettingen! Ik vind de bloemenketting ontzettend leuk. En je sieradenhanger is ook super awesome, haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een mooie collectie! Die eerste heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kettingen heb je! Ik vind nr 6 erg leuk! Nummer 2 heb ik zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn favoriete statement-ketting is mijn trut-halsketting van Naked Design. Ik krijg er altijd bakken commentaar op ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, mooie collectie heb je. Vooral die tweede vind ik super mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kettingen! Zelf heb ik er ook erg veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw, wat een prachtige kettingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik draag niet zo vaak statement kettingen. Ik heb er om eerlijk te zijn maar eentje haha. Maar ik vind ze wel erg mooi. Vooral de 2e ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben ook echt fan van statement kettingen! Leuke stash heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuke kettingen! Ik vind die van de pimkie erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, heel erg mooi! Zelf heb ik er nog maar twee, maar ik ben op jacht! Haha. Ze zien er echt cool uit! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een onwijs leuke kettingen komen er voorbij, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Vooral die met de blauwe driehoekjes vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kettingen allemaal! Ik heb er precies 0 haha :(

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leeuk! Vooral de tweede en de roze van Pimkie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie verzameling heb je. De tweede is echt super leuk voor van de zomer met de kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik kan geloven dat die van primark je favoriet is, hij is echt heeeel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kettingen heb je! Ik draag de laatste tijd niet meer zo veel statement kettingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, wat een beauties! Ik ben dol op je statement necklaces! Ik kijk regelmatig nog wel eens op Ebay daar vindt je ook ongetwijfeld mooie bling statement kettingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super vette kettingen, zelf heb ik maar 3 statement kettingen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat een mooie zeg! ik vind die met die blauwe driehoekjes echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige statement kettingen heb je ! Erg mooi ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind ze altijd zooo mooi maar kan ze persoonlijk moeilijk combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke kettingen! Vooral de zilveren met de spikes vind ik erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke statementkettingen :)! Die schakelketting vind ik erg mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke statementkettingen :)! Die schakelketting vind ik erg mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. superleuke kettingen ik vind de 2 de erg mooi liefs maud

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, wat heb je mooie kettingen! Die jij als favoriet noemt, sprak mij ook meteen het meest aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dankjewel nog voor je reactie!
    Waauw geweldig die kettingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Erg leuk! De Primark is echt een goede winkel voor statement necklaces. :) Die van de H&M vind ik ook erg leuk! Ik ben een groot fan van die kettingen, erg handig om een leuke outfit mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.