UA-37194977-1

20.6.14

MijnNaamKetting.nl

Naamkettingen heb ik altijd al leuk gevonden. Je naam draag je je hele leven bij je en mag gezien worden! Op MijnNaamKetting.nl kun je je eigen naamketting bestellen. Maar niet alleen naamkettingen zitten in het assortiment, ook kun je je naam op een ring, een armband en op oorbellen laten zetten. Een super leuk cadeau voor jezelf of voor een ander. Ik review de naamketting. Benieuwd?

De envelop waarin je je product ontvangt bevat bubbels, waardoor het doosje waarin de naamketting zit beter beschermd wordt. Goede zaak dus! De verzending was redelijk snel: ik heb 10 dagen gewacht op de ketting. Al met al: de verzending is helemaal prima! En kijk nou: het doosje is toch het leukste ooit? Die ga ik zeker bewaren! 

De ketting is eigenlijk gewoon perfect. Hij is goed afgewerkt, hij is van echt zilver waardoor hij niet verkleurt en de lengte (ik heb kettinglengte 45 cm gekozen) is precies lang genoeg. Ook vind ik het lettertype erg mooi en chic. Ik heb er niks op aan te merken! 

Ik heb hier de naamketting even ter verduidelijking op mijn pink gehouden. Zoals je kunt zien is de grootte van de naam niet te klein, maar ook niet te groot. Ik heb voor het kleine model gekozen. Ik vond deze iets subtieler en dus mooier. De naam is qua dikte redelijk dun, waardoor de ketting licht aan voelt en je de ketting eigenlijk niet om je nek voelt hangen.

De ketting kan ik door deze sluiting gemakkelijk bij mezelf om doen. Ook heb ik het idee dat dit soort sluitinkjes net iets steviger zijn dan de normale sluitingen die je vaak ziet bij kettingen of armbanden. Dit is alleen maar goed, want je wilt je ketting natuurlijk niet verliezen! 

Zo ziet de ketting eruit als ik hem om heb. Zoals ik al zei: perfecte kettinglengte en naamgrootte als je het mij vraagt! 

Ik ben heel blij met de ketting. Ik raad de webshop MijnNaamKetting zeker aan! Zelf heb de "Echt Zilver Naam Ketting Klein", die je hier kunt vinden: http://www.mijnnaamketting.nl/Product.aspx?p=1077&m=301. Deze kostte €24,95 en de verzending is gratis. Helemaal niet duur dus! 

Als je zelf ook graag een naamketting of iets anders (er is genoeg keus!) van de webshop wilt bestellen, heb ik een kortingscode voor jullie! Om 10% korting op je bestelling te krijgen, gebruik je de code GOLDEN14.

35 opmerkingen:

  1. Leuk! Leek mij altijd beetje ordinair, maar deze vind ik wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk vind ik dit alleen mooi bij kleine namen (zoals die van jou)
    maar als het langer word vind ik het net als hierboven al snel ordinair worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik er wel heel mooi uitzien. Zou het zelf denk ik niet zo heel snel kopen maar met een korte naam is het erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fabulous necklace! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zocht ik al een tijdje naar, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi ik heb altijd zo'n ketting gehad maar die is na het verhuizen helaas kwijt geraakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo een kettinkje! Hij ziet er ook heel mooi uit en van goede kwaliteit. En wat een leuke naam heb jij trouwens, Jolet! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is leuk :-) Naamkettinkjes doen me aaaltijd aan Carrie van SaTC denken, hehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had vroeger ook een naamketting tegenwoordig vind ik het niet meer zo heel erg leuk. Die van jou is wel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie ketting! En de prijs valt ook heel erg mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke ketting, ik wou dat vroeger ook altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Warmwaterbron leuk dat je op onze blog eens kwam kijken. Bedankt voor het compliment. Ik zal hier ook eens wat gaan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat gaaf!! Ik heb een naamarmbandje en ben er ook helemaal gek op! Is zo leuk <3
    XXX Liefs Florentine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke lieve kettingtje, zelf hou ik liever bij
    initialen :P Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahah i love the name of your blog, it's so cute!

    I'd also love it if you could come check out my blog as well:) xx http://afashionneverland.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben niet zo van de naamkettingen, maar deze ziet er een stuk mooier uit dan die je normaal ziet. Schattig doosje komt het ook in:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n leuk kettinkje! Wil ik ook ooit eens aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat een leuke ketting! Ik wou het vroeger altijd mega graag, en het is er nooit van gekomen... Mss moet ik het binnenkort ook eens bestellen! X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf! Ikzelf draag nooit zulke kettingen. Ik heb er overigens wel een alleen niet op deze manier. Ik ben er gewoon niet voor gemaakt denk ik. Het zit overigens ook echt leuk verpakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach wat leuk zeg! Ik vind zo een naamketting steeds super speciaal. Een vriendin had eer ooit is eentje voor me uit Londen meegenomen maar die is intussen helemaal verkleurd, tijd voor een nieuwe dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.