UA-37194977-1

28.4.14

LOOkX Lip-Blush Stick Cosmopolitan


Geïnspireerd op de lekkerste zomercocktails mixte LOOkX een limited edition make-upcolletie vol felle, sterke kleurblends en zachte fruittinten. Ik review de Lip-Blush Stick Cosmopolitan (roze). Benieuwd?

De verpakking is zoals altijd het geval bij LOOkX: luxe en mooi. Dit niet-te-grote-formaat is heel handig: je kunt de stick zo meenemen in je tas/make-up tas/etui etc.

Dit is de kleur van de stick. Het heet Cosmopolitan (stick02) en oogt een oud-roze, met een paarse ondertoon. Ik draag zelf niet snel zulke kleuren, maar ik moet eerlijk zeggen: ik ben echt heel erg verliefd geworden op deze kleur. 

De Lip-Blush Stick wordt omschreven als een hooggepigmenteerde stick met mangopit-olie die lippen en/of jukbeenderen bij iedere applicatie voorziet van kleur en verzorging. Kan zonder lippenseel worden aangebracht en blijft lang zitten. 

Links heb ik de lipstick op, rechts niet. 
Het was lastig om deze kleur op de foto te krijgen, maar in het echt lijkt ie nog net iets donkerder. Doordat het een soort potloodje is, is het het makkelijk om op je lippen. Het is heel zacht, je voelt dat het een verzorgend product is. Ook blijft dit lipproduct lang op je lippen zitten. Good job LOOkX, je komt je beloften na! 

Links heb ik de stick niet op, rechts wel.
Ook als blush doet deze stick goed zijn werk. Het is makkelijk uit te smeren op je wangen door de zachte textuur en het geeft een subtiele kleur. Toch gebruik ik liever blushes in poedervorm, maar dat is puur mijn eigen voorkeur.

Al met al: de Lip-Blush Stick is een zeer goed product. Ik raad hem je zeker aan! De stick is €14,95 en kun je hier verkrijgen: http://www.lookx.nl/shop/make-up/trendcollectie. Er is ook nog een andere kleur van, namelijk Caribana, wat een oranje kleur is.

De Trendcollecite spring-summer 2014 bestaat niet alleen uit deze prachtige Lip-Blush Stick, in de collectie zitten ook nog 4 prachtige kleuren oogschaduw, een lipgloss, een mascara, een exclusive eyeliner en een sun protection powder duo.

Wat vind jij van deze Lip-Blush Stick?

48 opmerkingen:

  1. De lip-blush stick ziet er erg mooi uit, zo natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hoe handig! En het geeft echt een mooi effect op je lippen ook, heel naturel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lip-blush stick ziet er fijn uit, mooi ook op je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur, en echt ideaal dat het voor je lippen en wangen is, super handig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat grappig dat hij zowel voor lippen als wangen is! Lijkt me een super product!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit wat een grappig product liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk product zeg en mooie kleur zeg liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je het ook op je jukbeenderen kan gebruiken!
    Leuke post!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lip blush ziet er mooi uit. Wel ideaal dat die toch opvalt!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een mooi, subtiel effect :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier heb ik nog nooit van gehoord, een soort potlood voor je lippen en als blush. Ziet er wel super goed uit! Ik zou deze ook willen proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog nooit gezien! maar heel leuk en natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw heel mooi!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi en natuurlijk :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleur zeg! Heel natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk product, zeg! Het kleurtje vind ik inderdaad perfect voor de zomer en ziet er heel goed en fijn uit. Leuke review, ik had eerlijk gezegd nog nooit van dit merk gehoord ^^ .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en subtiel verschil op je lippen! Lijkt me een heel fijn product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er goed uit zeg heel mooi! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kleur, ik heb de oranje-achtige tint! Die is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kleur en ook echt een heel handig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw staat super mooi, nice product!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk product! Op de lippen vind ik hem erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem mooi als blush ook :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kleur, zowel voor op de lippen als op de wangen :) Mooie natuurlijke kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke review. En wat een handig 2 in 1 product!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super handig! Ik vind het een mooi kleurtje :) voor zowel je wangen als lippen! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is inderdaad stressen al die examens, heel veel succes nog!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een handig dingetje, zeg! Ik vind het kleurtje ook erg mooi!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuk, die zat de vorige keer in mijn vip box :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt een leuk multifunctioneel product zeg! Die kleur staat je trouwens erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ziet er echt heel mooi en natuurlijk uit!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat handig. Ziet er trouwens echt mooi uit! Een mooi natuurlijk effect op je lippen.

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super handig zo 2-in-1! Echt een prachtig, natuurlijk kleurtje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Jolet! Je hebt mijn gice-away gewonnen! Ik ga contact opnemen met de webshop en ik zorg dat zij jou daarna mailen met de code van de giftcard (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw op je lippen vind ik het heel erg mooi! Heel subtiel, maar niet te subtiel! Als je snapt wat ik bedoel ;) daar houd ik altijd wel van!! XX Liefs, Florentine

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.