UA-37194977-1

8.2.14

Rosegal.com


Ik ken weinig sites die een groot aanbod hebben van 'Koreaanse fashion', en dat terwijl ik die stijl juist heel leuk vind. Het is vaak net iets gekker, of net iets schattiger. Gelukkig bestaat www.rosegal.com, een webshop die niet alleen veel kleding, sieraden en horloges verkoopt in de Koreaanse stijl, maar die ook vintage spullen verkoopt. Hoe leuk! Dit kom je niet vaak tegen. Ik heb een kledingstuk gereviewd. Benieuwd?
Deze blazer is niet meer te vinden op de site, maar iets soortgelijks staat wel op: http://www.rosegal.com/blazer/elegant-lapel-slimming-solid-color-54627.html

Ik vind het een heel leuke blazer. Hij is niet te simpel door de luipaardprint op de borstzak en bij de mouwen. Het materiaal is wat dunner dan katoen. Ik vind hem heerlijk zitten! 

Maar deze blazer is niet het enige leuke product, er zijn nog zo veel leuke kledingstukken op de site van Rosegal. En duur is het totaal niet. En nog een pluspunt: verzenden is vaak gratis en snel.

Ik ben ook helemaal verliefd op dit jurkje. Hij is maar €6,31! Je kunt hem hier vinden: http://www.rosegal.com/dresses/sexy-plunging-neckline-elastic-waist-57017.html.

Dit skater skirt is bijvoorbeeld ook maar €10,11. Helemaal niet duur! Je kunt het rokje hier vinden: http://www.rosegal.com/skirts/ladylike-solid-color-high-waist-65187.html.

Deze ketting is een echte eye-catcher. Ik vind hem super leuk, vooral omdat hij voor maar €4 is te vinden op: http://www.rosegal.com/necklaces/cute-rhinestoned-leaf-shaped-pendant-63925.html.

Ik vind Rosegal.com een super leuke webshop en raad je echt aan om er eens een kijkje te nemen! 

26 opmerkingen:

  1. love dat jurkje! heb even gekeken op de site ze hebben echt leuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke webshop, ik kende hem nog helemaal niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rosegal is inderdaad een leuke webshop! Ik heb er een jurkje en een ketting van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een leuke blazer! Ik vind die jurkjes altijd zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga zeker even een kijkje nemen want ik hou van die stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! x liefs Daphne, ( www.skirtsandstyle.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ketting is echt geweldig, gave blog heb je! Ik volg je nu via bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De blazer is super leuk! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende de webshop helemaal niet, maar ik ga eens een kijkje nemen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het allemaal ook echt supergaaf, maar vaak is het voor mij veel, veel te kort omdat het Aziatische maten zijn... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kende de webshop nog helemaal niet, maar het ziet er wel heel erg god uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kleding!
    Ik vind je blog trouwens ook super ;)
    Het logo is echt heel cool!

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke items. Vooral het jurkje vind ik super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa rosegal ken ik ook! Leuke spullen hebben ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.