UA-37194977-1

24.2.13

Winactie: win €10,- waardebon Glam Cosmetics


Om te vieren dat ik 200 volgers heb bereikt, organiseer ik samen met GlamCosmetics een winactie. Ik mag een waardebon van €10,- verloten onder één van mijn volgers. Wie wil dat nou niet? ClamCosmetics is een online webshop waar je producten kunt bestellen van onder andere CoverGirl (een merk die niet in de Nederlandse drogisten verkocht wordt), Max Factor, L'Oréal, Maybelline en Rimmel.

Wat moet ik doen om kans te maken op deze waardebon van €10,- bij GlamCosmetics?

Verplicht: 
- Mij volgen op GFC en/of Bloglovin' en deze pagina liken (Bloglovin'). 
- De Facebook pagina van Glam Cosmetics liken: http://www.facebook.com/pages/Glam-Cosmetics/257806327672111
- Een reactie plaatsen waarin je e-mail staat, en dat je meedeelt aan deze winactie. 
(In totaal: +3 entry.)

Om meer kans te maken:
- Een tweet plaatsen met daarin: 'Ik doe mee met de winactie op http://goldenmustaches.blogspot.nl/2013/02/winactie-win-10-waardebon-glam-cosmetics.html en maak daarbij kans op een bon van €10! Doe jij ook mee?' (Stuur me wel even de link van de tweet, zodat ik kan zien of je het ook daadwerkelijk heb getweet.)
( In totaal: +4 entry.) 

De winactie loopt vanaf nu (24 februari 2013) tot 22 maart. De winnaar wordt gemaild.
Succes! 

23 opmerkingen:

  1. Ik gebruik niet zo heel veel make up dus ik zal niet mee doen :) iemand anders kan het waarschijnlijk beter gebruiken, maar toch een leuke actie en gefeliciteerd met je 200 volgers :) dat zijn er echt al heel veel
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf dat je 200 volgers hebt! =)
    Ik doe natuurlijk mee, ik volg je op bloglovin'! Al heeeeel lang hihi.
    Ik heb de facebook pagina van GC geliked met de naam Kirsten Ooms.
    Mijn email adres is: kirsten.ooms@hotmail.com

    Ook deelde ik dat van CG op facebook met de naam Kirsten Ooms.
    Ik tweette: https://twitter.com/itruelyme/status/305631180085149698

    (: Liefs, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat leuk, ik doe mee! Mail: linda_bdl@live.nl

    Het zou trouwens heel leuk zijn als je in Londen gaat filmen! Weten je vriendinnen dat je een blog hebt? Want dan kan je gewoon samen met een vriendin de filmpjes maken, dat jullie elkaar filmen. Dan is het hele awkwarde eraf en dan heb je toch een leuk filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 200 volgers!
    Ik doe zelf niet mee aangezien ik niet zo'n makeup fan ben, dan gun ik het liever aan iemand die er echt veel mee doet!
    En ik denk trouwens dat "24 maart" onderaan "24 februari" moet zijn? anders zou de winactie twee dagen na de sluitdatum pas opengaan haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee aan deze wedstrijd en ik heb alles gedaan (verplicht + extra kansen)

    mijn emailadres: xgstephaniee@hotmail.com
    Tweet: https://twitter.com/GStephaniex/status/305663408844460032

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met het aantal volgers. Ik gun je er nog veel meer :-). Ik vind het super tof dat je een winactie organiseert voor je lezeressen en ik doe heel graag mee! Ik volg je al een tijdje met plezier via bloglovin' en heb het artikel voor je geliked (Liker 2). Ook heb ik de facebook pagina geliked en gedeeld via facebook. Via mijn account (Isabella Hallo). Ook heb ik de tweet geplaatst op twitter.
    Zie hier de tweet > https://twitter.com/xiesabella/status/305666441133314048

    Kortom, ik heb dus alles uitgevoerd en doe graag mee!

    Liefs,
    Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, en mijn mailadres niet te vergeten...
      ieszabella@gmail.com

      Verwijderen
  7. Superleuk, ik doe mee (: Ik volgde je al via bloglovin en heb het bericht geliked, en ik heb de fbpagina geliked! Mijn e-mail: myrthebergsma@hotmail.com
    Xxx Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee, super leuk! Ik heb alles gedaan en meer, de tweet: https://twitter.com/LLauraxxx/status/305751459968995328

    Mijn email; Laurawevers@live.nl

    Ik hoop te winnen :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee. Link: https://twitter.com/NTHBRT/status/305833217313890304

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe heel graag mee met je leuke winactie! Gefeliciteeerd met zoveel volgers! Ik heb de verplichte dingen gedaan!
    Mijn email is ; studiomarleen@hotmail.nl
    xxxliefss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de 200 volgers!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeeeej, ik doe mee! Heb je gevolgd en geliked op Bloglovin, heb helaas geen fb en twitter :(. Anyways, mijn e-mailadres is merelymerel@gmail.com. Van harte gefeliciteerd trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 200 volgers! Ik doe zeker mee!
    Ik heb je gevolgd op bloglovin en het artikel geliked!
    Ook heb ik glamcosmetics of facebook geliked!
    Nog veel succes en plezier met je blog !

    email: kikkorose@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik gebruik eigenlijk nooit make-up dus ik doe niet mee. maar het is wel echt een leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke blog heb je! Proficiat met je 200 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk,
    Ik ben de 205ste volger op GFC,
    Ik volg je op bloglovin' ook volg ik glam cosmetics op facebook en heb ik de link gedeeld, ik kan niks op twitter doen want dat heb ik niet.
    Mijn mail adress - tessa.persoon@gmail.com , hopelijk hoor ik nog van je!
    Dikke kus, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke winactie! Ik doe zeker mee :) Ik heb alles gedaan dat moet.

    Laurawevers@live.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee. Ik volg je op bloglovin en heb de facebookpagina geliked :)!

    Mijn mailadres is: Monique-pieters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartelijk gefeliciteerd met je 200 volgers! Op naar de 1000!:D

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.