UA-37194977-1

2.3.13

Shoplog Barcelona


Een week geleden was ik nu nog in Barcelona aan het genieten van de mooie stad. In totaal heb ik er 4 dagen rondgelopen: vanaf zaterdag tot en met woensdag. Ik heb heel veel gezien en ben onder de indruk! Vooral de kunst in Barcelona is echt heel erg mooi. Op maandag ben ik gaan shoppen in de shopping mall bij de haven. Na wat schooldagen en een griepje heb ik de shoplog voor jullie klaar en laat ik zien wat ik allemaal gekocht heb. Benieuwd?

Als eerste de aankoop waar ik misschien nog wel het meest blij mee ben: deze rosé-gouden horloge. Het was love at first sight en voor €10 euro had ik hem echt niet kunnen laten liggen. Ik ben al een tijd verliefd op de horloge van Marleen, en deze komt heel dicht in de buurt!

Deze enkelarmbandenset heb ik eigenlijk gekocht voor de infiniti-enkelarmband die ik zelf kleiner ga maken tot een armband. Ik wilde al heel lang een infiniti-item en toen ik hier toevallig tegen aan liep heb ik geen moment getwijfeld om hem mee te nemen.

 Deze oorbellen vond ik gewoon heel mooi: simpel, goud, veren. Purrrrfect.

Deze armband is jammer genoeg kapot gegaan in mijn tas tijdens de vliegreis terug. Ik heb hem gekocht omdat hij bij de ketting hoort (zie volgende foto), maar ook omdat hij zo leuk was.

Ik zoek al heel lang een statementketting in de vorm van een echte, letterlijke ketting (voor honden bijvoorbeeld), in het goud. De meeste vond ik net té opvallend, maar deze was precies goed. Ik vind de roze 'diamantjes' namelijk heel leuk bij het goud passen en ik weet genoeg outfits waar deze ketting bij past.

Toen ik deze schoenen voor €15,- in een winkeltje zag staan, was ik meteen verliefd. Je ziet zulke schoenen heel veel, maar niet met zo'n leuke flap. Dit is dus iets net iets anders dan normaal, leuk! 

 Een leren jasje had ik gewoon nodig, gelukkig kwam ik deze niet-te-dure/leuke jack tegen.

Ook deze short heb ik zonder twijfelen meegenomen. De print is sowieso al geweldig, en hij is ook nog een beetje high-wasted.

Ik was nogal impressed door de warmte en korting van deze trui dat ik hem ook maar meteen mee heb genomen. Hij zit super lekker en vind hem leuk door de 'steentjes' op de schouders.

 
Deze broek komt van een heel erg leuke winkel, de lefties. Binnenkort komt er een webshop online, deze is nog coming soon. Maar ik vond er in ieder geval deze leuke broek met studs en leuke 'print'. Hij zit wel een beetje strak bij m'n benen, maar ik vond hem zo mooi, haha!

Aangezien ik alle bonnetjes heb weggegooid heb ik echt geen idee waar ik alles vandaan heb en hoe duur het was, maar ik wilde jullie gewoon even laten zien wat ik allemaal gekocht heb in Barcelona. 

Heb jij nog wat gekocht in de vakantie?

48 opmerkingen:

  1. Wauw die verenoorbellen zijn mooi ,en het leren jasje is ook gaaf! Ik heb zelf niet geshopt ik had helemaal geen vakantie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op het horloge na vind ik het echt superleuke dingetjes, vooral die armbandjes (en dan met name peace en infinty)! Ben benieuwd of het armbandje lukt!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral je sieraden vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow echt supermooie shoplog!! Die juwelen zijn echt prachtig! Ik wil echt heel graag eens naar Barcelona!
    Nathalie
    Ps: wil je meedoen met de winactie op mijn blog? Je kan 100€ winnen om bikinis mee te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je hebt écht hele leuke dingen gekocht! Die schoenen zijn inderdaad super, eens iets anders dan anders, en je shorts vind ik ook geweldig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke aankopen, die infinity armband is(wordt hopelijk) erg mooi en de shorts vind ik echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Barcelona is zo leuk!!! Super leuke dingen gekocht!!! <3

    Heel erg bedankt voor het stemmen! Morgen sluit de wedstrijd zo spannend. Alleen er zijn weer een paar nieuwe looks bij gekomen zou je daar ook op willen stemmen? Je help mij er echt heel erg mee en zou het enorm waarderen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/03/bloggers-fashion-battle-need-your-help.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke dingen allemaal! Die schoenen vind ik echt geweldig en die short ook. Eigenlijk alles wel haha, en ook zo goedkoop :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke aankopen! Vooral de schoenen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave spulletjes heb je gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Suuuperleuke dingen! Die ketting is zoo mooi! Snel om doen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw, je hebt echt leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wauw wauw, wat een ontzettend leuke aankopen! En wat zonde van je armband zeg! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo, jij hebt flink geshopt:) Heel leuk om te zien, vooral je short en die ketting vind ik top!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke dingetjes! Vooral de short en leren jacket! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig horloge, jack, jeans, alles eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke spulletjes heb je geshopt! Vooral die enkelbandjes van Claire's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ALLES wat je hebt gekocht is zó leuk zeg !
    had best willen ruilen met je vakantie hihi (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke dingen heb je gekocht, je short, je horloge! Wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke spullen heb je geshopt! Ik vind je schoenen echt tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke shoplog! Ik ben jaloers op je infinity armbandje! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die enkelbandjes zijn zo leuk! Heel erg jaloers :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke dingen heb je gekocht! ik ben echt verlieeefd op Barcelona!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He die schoenen heb ik ook, maar dan in het bruin. Dat horloge is echt erg mooi! En ik ben ook op zoek naar infinity dingen, maar vind het nergens :(

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke shoplog! Leuk dat je een winactie hebt, maar wil je die de volgende keer niet meer promoten op mijn blog? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig horloge! Die trui met de steentjes vind ik ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De oorringen en enkelarmbandjes vind ik echt gaaf! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke dingen heb je gekocht! Die ketting is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke dingen heb je gekocht zeg! Die armband en ketting zijn echt vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke dingen, ben echt verliefd op het jasje! Liefs, Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel erg leuke aankoopjes, het shortje is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat een super leuke spulletjes!
    -xoxo-
    Http://myownparadises.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke spullen allemaal!

    x
    www.monstrousstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauw die horloge is erg mooi! zoek zelf ook nog zoiets

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Aaaaah je hebt echt pr-ach-tige items gekocht! Je leren jasje en horloge zijn zo gaaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.